Ervaringen met de update van 21-08

JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

TifKag schreef:Volgens mij is het meekijken van VDO in dit forum afgelopen.
Het is akelig stil geworden rond eventuele updates voor de MS-2010.

Zou een modje eens een keer kunnen informeren bij VDO naar de status van een update.
Egniehoor :wink:

Zodra ik wat meer te weten kom laat ik dat uiteraard horen. Want dat er gewerkt wordt aan een update is zeker :idea:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Jan Ambtenaar
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 aug 2006 19:52

Bericht door Jan Ambtenaar »

Ik heb de 2010 sinds half juli. Ben er mee op vakantie geweest naar Duitsland en gebruik hem regelmatig. Heb de update uitgevoerd. Lukte in 1 keer. Ik heb nog steeds (had ik ook voor de update al) regelmatig vastlopers. Je kunt er gewoon niet van op aan. De ene dag doet hij het perfect, de andere dag duurt het heel lang voor satelieten worden gevonden en valt hij uit. Het is en blijft tot op heden een onbetrouwbaar ding. Het vervelende is dat de vastlopers bij mij juist op cruciale punten gebeuren, vlak voor een splitsing van snelwegen in Duitsland bijvoorbeeld, waardoor je de verkeerde afslag neemt. Of in een grote plaats, als je een doolhof van straatjes rijdt. Gewoon rechtdoor gaat meestal wel goed, maar daar heb ik dat ding niet voor, dan weet ik de weg zelf ook wel. Ik hoop echt dat er nog een keer een goede update komt. Ik vraag veel mensen met hun ervaringen met hun systemen. Zoveel problemen als ik met dit apparaat heb, hebben anderen naar hun zeggen niet, alhoewel ook die niet altijd feilloos werken. Het aantal vastlopers is echter aanmerkelijk kleiner. Als ik het van tevoren had geweten, had ik dit systeem niet gekocht, maar liever 100 tot 150 euries meer gegeven voor een betrouwbaarder apparaat. Ik zal dan ook niemand aanschaf van de 2010 aanraden. Als er een goede update komt, wil ik mijn mening uiteraard best herzien. Oh ja, het geluid is na de update wel harder geworden, maar het speakertje kan dit volume eigenlijk niet aan, waardoor het allemaal wat blikkerig gaat klinken. JW, heb je inmiddels al enig idee wanneer de volgende update komt?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Diamant
Starting Member
Starting Member
Berichten: 19
Lid geworden op: 02 aug 2006 20:24

Bericht door Diamant »

Gister tijdens gebruik, ging het apparaat plotseling helemaal uit en starte zichzelf weer op.
De POI's werkte al niet. Naardat hij weer uitzichzelf was opgestart deden die het ook weer. Was wel erg lastig het gebeurde natuurlijk weer midden in het centrum van een stad terwijl hij toch al 2 uur aan stond. :Wall:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bigbrother
Starting Member
Starting Member
Berichten: 23
Lid geworden op: 19 jul 2006 20:21

Bericht door bigbrother »

Gebeurt bij mij ook regelmatig maar waarom ? Ook terwijl ik net was gaan rijden... vaag die dingen...
HP iPAQ rx 3715 & TomTom 6.10
VDO Dayton MS2010

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Edwin67
Junior Member
Junior Member
Berichten: 37
Lid geworden op: 10 jul 2006 19:26

update 21-08

Bericht door Edwin67 »

POI blijft een probleem. VDO wat gaat er gebeuren, wat is de planning voor de volgende update?, komen jullie zelf onze problemen ook tegen?,........het is zo stil op de site........

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Edwin67
Junior Member
Junior Member
Berichten: 37
Lid geworden op: 10 jul 2006 19:26

UPDATE 21-08

Bericht door Edwin67 »

Naar zuid Duitsland gereden, zowel heen als terug 2x vastloper gehad. Terug vanaf Arnhem was het alleen nog maar een groen scherm zonder wegaanduiding, opnieuw opstarten en probleem was weg.
Systeem niet stabiel, ik mis bij de 2010 een "via" optie om zo een alternatieve route te rijden ivm fileproblemen onderweg.
Moet ik hier de optie omleiding voor gebruiken?, ik kan nog geen hoogte krijgen hoe deze functie gebruikt moet worden.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
aldo
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 aug 2006 11:47

Bericht door aldo »

Op het forum is nog steeds veel ongenoegen over de 2010 ,

Ben zelf toe nu toe best wel tevreden (wat misschien scheelt:we wonen in het noorden en ben een rustige type)
Opvallend is wel dat de 2010 eerder satellieten vind als je je opstartschermpje erop houd, en
het systeem lijkt na de laatste update toch wat minder stabiel geworden

Tijdens de herfstvakantie in Denemarken toch weer prima de weg gewezen,
sloeg wel 1 keer op tilt , en hield het zomaar voor gezien.

Groet, Aldo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Ervaringen delen mbt de DNX7250DAB
    door supersjors » 24 okt 2014 10:10 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 593
  • update
    door willym » 07 apr 2017 19:17 » in Garmin
    Reacties: 1
    Weergaves: 1429
  • Update van VW
    door adhoc » 16 jul 2017 13:03 » in V.A.G
    Reacties: 2
    Weergaves: 1994
  • Discovery Pro update
    door rjdewit » 06 okt 2014 17:39 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 758
  • Update kaartmateriaal
    door Edpi » 20 aug 2015 09:49 » in Renault
    Reacties: 0
    Weergaves: 1093
  • garmin update
    door klinker » 26 mei 2014 20:54 » in Garmin
    Reacties: 1
    Weergaves: 1436
  • Update F900BT
    door Olaf79 » 02 sep 2015 21:25 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 1293

Terug naar “Mobiele VDO-Dayton systemen”