Ervaringen met de update van 21-08

Gebruikersavatar
TifKag
Average Member
Average Member
Berichten: 82
Lid geworden op: 10 jul 2006 16:50

Bericht door TifKag »

Ehm.....kijk HIER eens !!!!!!!!!!!!

Net geinstalleerd

1) Nog geen opstartproblemen gehad
2) Statusbalk bevriest niet meer.
3) Gele ipv grijze opstartbalk
4) Iconen van uitschuifschermpje verdwijnen (tot nu toe) niet meer
5) En...of ik moet gek zijn geworden, maar volgens mij is de stem een stuk harder !!!! (Zou iemand dit kunnen bevestigen of ontkennen)
VDO Dayton MS-2010
Asus A636n - 2GB - TT6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ar146
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 aug 2006 19:37

Bericht door ar146 »

heb haar er nu opzitten, werkt naar behoren tot nu toe. werkt echt heel makkelijk.
VDO Dayton MS2010, in a ALFA Romeo 146 18Ts ;-) Gr Tom

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rtwo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 jul 2006 22:15

Bericht door rtwo »

TifKag schreef:Ehm.....kijk HIER eens !!!!!!!!!!!!

Net geinstalleerd

1) Nog geen opstartproblemen gehad
2) Statusbalk bevriest niet meer.
3) Gele ipv grijze opstartbalk
4) Iconen van uitschuifschermpje verdwijnen (tot nu toe) niet meer
5) En...of ik moet gek zijn geworden, maar volgens mij is de stem een stuk harder !!!! (Zou iemand dit kunnen bevestigen of ontkennen)
1) Idem
2) Idem (visuele aanwijzing nu gewoon altijd beschikbaar)
3) Idem
4) Heb de iconen helaas een paar keer zien verdwijnen!!!!
5) Of ik ben net zo gek als jij, of hij is inderdaad een heeeel stuk harder.
VDO Dayton MS2010
Asus A636N + TT

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jep
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jul 2006 17:19

update

Bericht door jep »

Hallo allemaal.

Ik heb hem ook geupdate. Ging prima heb alleen weer met active syn op de sd kaart moeten zetten

1) Nog geen opstartproblemen gehad (1 keer opgestart :lol: )
2) Statusbalk bevriest niet meer. (had ik geen last van)
3) Gele ipv grijze opstartbalk (en start sneller door)
4) Iconen van uitschuifschermpje verdwijnen (tot nu toe) niet meer (had ik geen last van)
5) En...of ik moet gek zijn geworden, maar volgens mij is de stem een stuk harder !!!! (Zou iemand dit kunnen bevestigen of ontkennen ( Man of beter gezegd vrouw wat kan die schreeuwen :lol: )

Ps ding werkt perfect. Zou er ooit een update komen dat je routes kunt uploaden naar de ms2010?

Groet Hans

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
North
Average Member
Average Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 09 jul 2006 11:09

Bericht door North »

Ik heb even de Systeemidentificatie bekeken. Deze zou volgens de gebruiksaamwijzing van de update er zo moeten uitzien:


Serie MS 2000
Platform Windows CE 5.0
Systeem 3.2
Datum 2006/06/20
GUI taz20060810-01
NavSW 3.87


alles klopt, behalve de bovengenoemde datum. Deze staat bij mij nog steeds op 2006/05/17

Is dit bij jullie ook zo?

Grtz, North®
VDO MS5100, MM4900, MT5011.
Orange SPV C500 met TT5 mobile
_________________

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
TifKag
Average Member
Average Member
Berichten: 82
Lid geworden op: 10 jul 2006 16:50

Bericht door TifKag »

North schreef:alles klopt, behalve de bovengenoemde datum. Deze staat bij mij nog steeds op 2006/05/17

Is dit bij jullie ook zo?

Grtz, North®
Ja, hier precies hetzelfde.
VDO Dayton MS-2010
Asus A636n - 2GB - TT6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rtwo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 jul 2006 22:15

Bericht door rtwo »

Bij mij ook 2006/05/17

Vanochtend naar mn werk gereden en de MS2010 gebruikt (niet dat ik mn werk niet kan vinden hoor, maar wilde ff testen).
Volume van de radio redelijk hoog gezet, raampje een stukje open, en ik kon gewoon de navigatiestem volgen. Het volume is echt een flink eind opgekrikt. Het lijkt erop dat ik mn ingebouwde versterker en speaker niet meer nodig ga hebben. Jammer van al dat werk dat ik erin heb gestopt, maar ben uiteraard erg blij met deze ontwikkelingen.
VDO Dayton MS2010
Asus A636N + TT

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
North
Average Member
Average Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 09 jul 2006 11:09

Bericht door North »

Ondanks dat het nog niet perfect is mogen we (volgens mij) concluderen dat de update een hele verbetering is.
Het geluid is ruim voldoende nu,
Opstarten (nog) geen problemen meer mee gehad,
En wat de POI's betreft, daar heb ik verder vrede mee, als ik mijn tank vol heb is het eigenlijk ook helemaal niet belangrijk waar de stations staan.
En anders kun je altijd nog als bestemming een POI invoeren. Dit werkt wel gewoon.

Vind het wel jammer dat je nog steeds een geplande route moet hebben om waarschuwingen voor flitspalen te krijgen. Dit was prettig geweest als die meldingen ook hadden gewerkt bij het gewoon laten meerijden van de 2010.

Grtz, North®
VDO MS5100, MM4900, MT5011.
Orange SPV C500 met TT5 mobile
_________________

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

rtwo schreef:Bij mij ook 2006/05/17

Vanochtend naar mn werk gereden en de MS2010 gebruikt (niet dat ik mn werk niet kan vinden hoor, maar wilde ff testen).
Volume van de radio redelijk hoog gezet, raampje een stukje open, en ik kon gewoon de navigatiestem volgen. Het volume is echt een flink eind opgekrikt. Het lijkt erop dat ik mn ingebouwde versterker en speaker niet meer nodig ga hebben. Jammer van al dat werk dat ik erin heb gestopt, maar ben uiteraard erg blij met deze ontwikkelingen.
"Elk voordeel heb ze nadeel", de veel geciteerde gevleugelde woorden van (voetbal)professor Cruijff gelden dus ook hier :idea: :wink:
Misschien kun je dat versterkertje nog eens voor wat anders gebruiken, ik heb er zelf een tweede aansluiting voor m'n handsfreeset op zitten met een telefoonhoorntje die een passagier kan gebruiken om te telefoneren. En de speaker gebruik ik voor de navi-stem van mijn vast ingebouwde MS 5500.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
North
Average Member
Average Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 09 jul 2006 11:09

Bericht door North »

@Rtwo

Wat dat versterkertje betreft.
Een kameraad kwam bij mij op bezoek met een voorgemonteerd velleman printje. Of ik deze even wilde klaarmaken voor hem.
Ik heb hem gezegt dat hij veel kans had op een vervelende brom.
Maar wat blijkt, ik heb de boel in elkaar gezet en in mijn Ford Ka getest en totaal geen gebrom.

Heb als voeding de sigarettenaansluiting van de VDO 2010 gebruikt (dus vdo zelf op zijn batterij)
losse 4-8 Ohm luidspreker met beugeltje
Ik heb geen potmeter er tussen gedaan maar de VDO zelf iets zachter gezet
Gezorgt dat ik geen + en - aansluitingen verwisselt heb.

heb het printje in een doosje gebouwd en deze voorzien van een in en uitgang waar de plugjes in passen.
Dus het versterkertje is een losse unit waar ik door middel van een kabeltje met een weerzijde een plugje de 2010 aansluit op de input. Dit is een normaal stereo kabeltje waar ik maar 1 kanaal van gebruik. Door te testen kwam ik er namelijk achter dat 1 kanaal wel stoort terwijl de ander mooi schoon blijft (misschien dat daar jouw probleem zit)
De luidspreker zit aangeloten op de output.

Er kan op deze manier geen aarde lus (of hoe jullie dat ook maar noemen) zijn.

Grtz, North®
VDO MS5100, MM4900, MT5011.
Orange SPV C500 met TT5 mobile
_________________

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Als Rtwo hem zó aansluit heeft 'ie ook geen probleem, lees dat andere draadje er maar even op na.
Bij korte ritten is dit ook bruikbaar, maar bij langere heb je die voeding naar de 2010 wel nodig. En dat beschrijft hij daar ook.

De oplossing is wellicht te vinden via die 2 C'tjes van 1µF, en als dat niet werkt is een scheidingstrafo'tje zeker de oplossing. Dat is echter weer wat duurder, vandaar die poging het met 2 C's van 1µF op te lossen.

Maar dat is nu alllemaal niet meer nodig, de 2010 lost het zelf op :D

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rtwo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 jul 2006 22:15

Bericht door rtwo »

@JW:
Was wel wat werk, maar ook wel leuk om eea uit te proberen. Al met al ben ik er wel wijzer van geworden, dus het was niet helemaal verspilde moeite hoor :wink:
Ik laat de versterker en speaker misschien gewoon zitten hoor, heb op een portable MP3 spelertje wat taalcursussen gezet, deze kan ik dan via deze versterker/speaker gewoon in de auto beluisteren tijdens lange ritten. Moet eea nog wel even testen, maar ik kan wel toepassingen verzinnen hoor..

@North:
Even om eea duidelijk te krijgen. Als ik de vdo op de batterij laat lopen, dan heb ik ook geen gebrom hoor, alleen als ik de voeding erin prik.
Wat betreft jou constructie, de versterker zit in een los doosje, met aan 1 kant een aansluiting (klein gaatje) voor de kleine sigarettenaanstekerplug (die normaal in de MS2010 gaat) van de MS2010 voor de voeding, en aan de andere kant een aansluiting voor een plugje die je aan de externe speaker heb gemonteerd, heb ik het zo juist??.
Als dit zo is, dan is dit inderdaad een slimme oplossing, je had dan zelfs een potmeter in het doosje kunnen monteren voor het volume.
Kan je zo'n aparte voedingskabel los kopen?, met aan 1 kant een sigarettenaanstekerplug, en aan de andere kant zo'n kleinplugje, inclusief contra?, dan kan ik misschien ook zo'n constructie maken, de versterker is dan portable en multifunctioneel geworden.
VDO Dayton MS2010
Asus A636N + TT

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
North
Average Member
Average Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 09 jul 2006 11:09

Bericht door North »

@ Rtwo

Even op internet zoeken naar "universele reis-en autolader"
Halfords heeft er ook wel enkele. Er zal altijd wel eentje zijn die voldoet aan je eisen

Grtz, North®
VDO MS5100, MM4900, MT5011.
Orange SPV C500 met TT5 mobile
_________________

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

We dwalen een beetje af in dit topic, ik doe daarom maar weer een poging terug te keren naar de kern van het verhaal, de update zelf.

Die nieuwe update staat inmiddels op de internationale site en zal straks ook op de NL site komen.

Een aantal aanpassingen/verbeteringen zijn al gesignaleerd, het mij nu bekende lijstje is als volgt:
- Niveau volume gesproken aanwijzingen verhoogd;
- Weergave statusbalk tijdens het opstarten;
- Algemene verbetering m.b.t. de performance (o.a. snellere (her)berekening van routes);
- Menu talen uitgebreid met: Lets, Litouws, Hongaars, Pools, Roemeens, Slowaaks, Tsjechisch en Turks;
- Gesproken talen uitgebreid met: Turks;
- Mogelijkheid om van 2D naar 3D weergave te schakelen d.m.v. aanraking kaartpijl (i.p.v. via menu bij oorspronkelijke versie);
- Routecriterium "motorfiets" is ingesteld op het vermijden van snelwegen

Al met al een welkome aanvulling, dunk me :D

Groet,
JW

Edit JW 11.35 am: Inmiddels staat 'ie ook op de NL site. Ga daarvoor even naar de banner in de kop
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pindope
Starting Member
Starting Member
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 jul 2006 20:23

Bericht door pindope »

Het is gewoon een tifus apparaat ik rij maandag naar VDO en pleur hem zo door het raam heen .

Ik heb hem nu voor de 2de keer volgens de instructies proberen te updaten ..
hij begon met updaten toen weer vastgelopen .
Nu zeggen ze dat ik hem voor de 2de keer moet opsturen en vervolgens weer 2.5 week wachten ....

resetten help niet meer
ander sd kaart ook niet nikx meer :evil: :evil: :evil: :evil:

ik ga ze flink de waarheid vertellen ik koop geen aparaat om vervolgen me helemaal gek te laten maken .....
Partypinda

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sammy1979
Starting Member
Starting Member
Berichten: 12
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:04

Ervaringen met de update van 21-08

Bericht door Sammy1979 »

Ik heb vanmorgen mijn MS2010 geupdate met de nieuwste software en ben heel de ochtend op pad geweest. Hier mijn ervaringen:

- Updaten lukte dit keer in 1x, in tegenstelling tot de vorige update.
- Geen opstartproblemen, tijdens opstarten is de statusbalk nu geel i.p.v. grijs.
- Statusbalk bevriest niet meer.
- Iconen in het uitschuifmenu verdwijnen nog steeds als je het uitschuifmenu opent in het hoofdmenu. Open je hem tijdens de kaartweergave, dan verdwijnen de iconen niet.
- Volume is behoorlijk toegenomen, ik heb hem zelfs zachter gezet :shock:
- Gedurende een rit verdween ineens het kaartmateriaal, terwijl de geplande route wel zichtbaar bleef. Na een herstart (die ongeveer 2 minuten duurde) had hij alles weer op orde. Dit is waarschijnlijk toeval, ik zal er eens op letten.

Al met al lijkt het erop dat deze update een behoorlijke verbetering is.

Suc6,
S@mmy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rtwo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 jul 2006 22:15

Bericht door rtwo »

- Updaten is, net als de vorige keer, zonder problemen verlopen.
- Opstarten gaat tot nu toe ook zonder vastlopers, balk is inderdaad geel, daardoor duidelijker zichtbaar.
- Tijdens mijn simulaties, welke vorige keer vastliepen, nu geen problemen met de statusbalk
- Iconen verdwijnen zowel in het Hoofdmenu als tijdens Kaartweergave, maar ze zijn er vaker wel dan niet, dus ervaar dit niet echt als hinderlijk, zeker omdat ik nu precies weet waar de knoppen zitten.
- Volume is nu echt goed, heb zelf geen behoefte meer aan mijn externe speaker. Ik denk dat ze daar heel veel mensen blij mee hebben gemaakt.

Verder nog geen vastlopers oid gehad.

Deze update is inderdaad een hele verbetering tov de standaard software en de vorige update, maar er is nog wel eea te verbeteren.
VDO Dayton MS2010
Asus A636N + TT

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
TifKag
Average Member
Average Member
Berichten: 82
Lid geworden op: 10 jul 2006 16:50

Bericht door TifKag »

pindope schreef:Het is gewoon een tifus apparaat ik rij maandag naar VDO en pleur hem zo door het raam heen .

Ik heb hem nu voor de 2de keer volgens de instructies proberen te updaten ..
hij begon met updaten toen weer vastgelopen .
Nu zeggen ze dat ik hem voor de 2de keer moet opsturen en vervolgens weer 2.5 week wachten ....

resetten help niet meer
ander sd kaart ook niet nikx meer :evil: :evil: :evil: :evil:

ik ga ze flink de waarheid vertellen ik koop geen aparaat om vervolgen me helemaal gek te laten maken .....
Pindope check je PM even :!: :!: :!:
VDO Dayton MS-2010
Asus A636n - 2GB - TT6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rtwo
Normal Member
Normal Member
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 jul 2006 22:15

Bericht door rtwo »

Zojuist van mn werk vertrokken richting huis, en tijdens opstarten bleef het gele opstartbalkje op dezelfde plaats hangen als voorheen het grijze. Enkele minuten zo laten staan, en toen maar uit en opnieuw aangezet.

Was dus mijn eerste opstartprobleem. Dit samen met het verdwijnen van de iconen, maakt deze update niet helemaal bugvrij. :cry:
VDO Dayton MS2010
Asus A636N + TT

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bigbrother
Starting Member
Starting Member
Berichten: 23
Lid geworden op: 19 jul 2006 20:21

Bericht door bigbrother »

rtwo schreef:Zojuist van mn werk vertrokken richting huis, en tijdens opstarten bleef het gele opstartbalkje op dezelfde plaats hangen als voorheen het grijze. Enkele minuten zo laten staan, en toen maar uit en opnieuw aangezet.

Was dus mijn eerste opstartprobleem. Dit samen met het verdwijnen van de iconen, maakt deze update niet helemaal bugvrij. :cry:
Pff, misschien toch niet zo goed getest ??..het lijkt TomTom wel.. alleen bij hun was het meer te verklaren omdat ze voor meerdere PocketPc de software werkend moesten krijgen op verschillende hardware.
Zou hier toch (lijkt mij) iets eenvoudiger liggen of niet ???!?
HP iPAQ rx 3715 & TomTom 6.10
VDO Dayton MS2010

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sammy1979
Starting Member
Starting Member
Berichten: 12
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:04

Bericht door Sammy1979 »

Vanmiddag wederom met de MS2010 gereden en dit keer toch een aantal problemen ondervonden:

- POI's niet zichtbaar op het scherm, ook niet na 2 keer herstarten. Even later staan ze er ineens wel weer op.
- Bij een herstart moet je de 12V-adapter uit het apparaat trekken, anders loopt hij na het opstarten direct vast (4 keer voorgekomen).
- Als je op je bestemming bent gearriveerd, motor uitzet en een minuut of 10 op je vriendin wacht (moet sommige bekend voorkomen), moet je het apparaat opnieuw opstarten als je weer verder wilt rijden. Hij blijft dan namelijk hangen. Ik heb dit bij thuiskomst nog even geprobeerd en toen gebeurde precies hetzelfde.

Al met al zijn er een aantal dingen verbeterd, maar is hij nog niet helemaal bug-vrij. Jammer...

Grt,
S@mmy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fzwart
Junior Member
Junior Member
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 jul 2006 20:01

Bericht door fzwart »

Update er op gezet met de nodige problemen, net zoals update #1.
Even er mee gespeeld. Volume is nu hard zat, ik heb geen externe speaker meer nodig.
Verder is ie één keer spontaan uitgevallen wat ie hiervoor nooit gedaan heeft .... hopelijk was het eenmalig.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
appie40
Starting Member
Starting Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 aug 2006 07:45

Bericht door appie40 »

Geluid is nu ok( gaat voor mij te hard zelfs op 100 % )
Opstarten geen problemen mee , ook vorige versie geen problemen gehad.
Gele opstartbalk is lekker duidelijk.
Ikonen van uitschuifmenu verdwijnen na enkele seconden.

Vind wel dat het heel lang duurt voordat ie de sats vind. Soms wel 15 - 20 minuten , terwijl ik hem aanzet waar ik hem uitgezet heb. Dit uitzetten doe ik door kort op aan/uit knop te drukken.
Vorige versie deed er ook al zolang over om sats te vinden.
1 a 2 minuten vind ik acceptabel , meer dan 5 lijkt me iets teveel van het goede....

Appie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DdaddyR
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 aug 2006 20:24

Bericht door DdaddyR »

Helaas, helaas, na al een hele tijd deze fora mee te lezen, nu toch moeten registreren vanwege update problemen op de 2010. Netjes alles gelezen van VDO hoe de update uit te voeren, extra kaartje gekocht, FAT geformateerd, update erop geknald en updaten maar...... :cry:
Helaas, er werden een paar bestanden overgezet en toen hield het op. Beide update balken blijven op 0% staan en het systeem hangt. Diverse malen een reset gegeven maar het mag niet meer helpen, de VDO hangt in het scherm voor de SD Card Upgrade. Nu heb ik al een hele hoop tips mee zitten lezen, en ik hoop dat het antwoord er hier tussen zal zitten. Ik wacht het af, maar heb nu al spijt van die update, het systeem werkte zondermeer goed, nooit geen vastlopers gehad en nooit geen problemen ondervonden. Alleen dat geluid wat zo zacht is, en jawel, in de update wordt beschreven dat het geluid is aangepast. Dus updaten maar, maar helaas.....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Heb je dat probleem met het vinden van voldoende sta's terwijl je stilstaat?

Als dat gebeurt terwijl je rijdt moet je je daarover niet verbazen, zie een paar meer postings over dit onderwerp waarin het hoe-en-waarom daarvan duidelijk wordt.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Ervaringen delen mbt de DNX7250DAB
    door supersjors » 24 okt 2014 10:10 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 593
  • update
    door willym » 07 apr 2017 19:17 » in Garmin
    Reacties: 1
    Weergaves: 1429
  • Update van VW
    door adhoc » 16 jul 2017 13:03 » in V.A.G
    Reacties: 2
    Weergaves: 1994
  • Discovery Pro update
    door rjdewit » 06 okt 2014 17:39 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 758
  • Update kaartmateriaal
    door Edpi » 20 aug 2015 09:49 » in Renault
    Reacties: 0
    Weergaves: 1093
  • garmin update
    door klinker » 26 mei 2014 20:54 » in Garmin
    Reacties: 1
    Weergaves: 1436
  • Update F900BT
    door Olaf79 » 02 sep 2015 21:25 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 1293

Terug naar “Mobiele VDO-Dayton systemen”