Sinds mijn MS-5000 ge-update is van 6.9 naar 7.6 is het goed te merken dat het systeem een stuk vlotter is geworden. Ik vraag mij af wat er nog meer anders is dan dat het sneller is geworden? Ik heb nu overigens ook een euro teken in de balk onderin het scherm staan? Ik wil alles uit het systeem kunnen halen, dus wil ik er ook alles van weten!
Ik heb al het e.e.a gevonden op dit forum over de verschillen, betty heeft een andere stem (ik hoor het verschil niet...), aanwijzingen anders, maar ik heb teleatlas, dus dat valt ook al af. Ik heb ook iets opgemerkt over favoriete knop van de ab; lang ingedruk en kort ingedruk kan je instellen, maar over welke knop hebben we het dan? Ik heb zo'n oude dikke verlichtte ab. Je kan ook cd en demonstratie blokkeren, al vraag ik me af waar dat goed voor is....voor de rest heb ik zelf niet meer kunnen vinden...misschien in het praktisch gebruik....?
De snelheid is voor mij opzich al voldoende hoor, maar zoals ik al zei, ik wil het maximale eruit kunnen halen

Met vriendelijke groet,
Ari