Luitjes,
Ik heb VDO Dayton maar eens laten weten wat ik van hun achterhaalde technologie vind. Ik heb de volgende tekst gestuurd:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer, mevrouw,
Ik heb nu twee maanden gebruik gemaakt van een MS5200 SD kaart systeem met 3.6 inch schermpje en helaas moet ik u melden dat ik teleurgesteld ben. Destijds had ik besloten tot aanschaf vanwege mijn goede ervaringen met een vorig systeem. Wellicht had ik hooggespannen verwachtingen m.b.t. dit nieuwe systeem op het gebied van gebruikersgemak, degelijkheid en vooral TMC waardoor ik bereid was 1700 euro uit te geven.
Helaas heb ik moeten constateren dat geen van de drie punten de 1700 euro waard is. De gebruikersinterface is amper verder ontwikkeld t.o.v. mijn vorige systeem en de leesbaarheid van het 3,6 inch schermpje valt tegen. De degelijkheid laat te wensen over aangezien de software al enige malen is blijven hangen zonder mogelijkheid tot resetten (versie 2.55) en TMC ontvang ik pas zodra ik in de randstad kom.
Volgens de experts is het apparaat correct ingebouwd. Ook een contra expertise heeft dit uitgewezen.
Uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat ik beter voor een alternatief had kunnen kiezen wat meer van deze tijd is en aanzienlijk goedkoper is.
Met vriendelijke groet,
Erik Poortvliet
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kortom, diep triest voor zo'n duur systeem. Hier had ik de duurste TomTom voor aan kunnen schaffen, inclusief TMC antenne en een 25 jarig abonnement op hun verkeersinformatie