Ik ben benieuwd of ze geleerd hebben van het verleden.

Gr,
Marc
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Bij Navco zou hij al verkrijgbaar zijn;Gerritje schreef:Een vergelijking met de editie 2010-2011 is niet te maken omdat TA zijn kaarten nog moet gaan uitbrengen
Hide post links |
Er zit nogal een verschil tussen "Verkrijgbaar" en "Levertijd 2-5 werkdagen"Marc Veen schreef: Bij Navco zou hij al verkrijgbaar zijn;
Marc
Hide post links |
Is dat dan veranderd? Uit een andere thread op dit forum blijkt dat er in 2006 nog grote verschillen bestonden tussen die twee.Gerritje schreef:De nauwkeurigheid van Navteq is zeker in de Benelux beter
De POI's zijn bij NT en TA 100% identiek want die levert een ander bedrijf aan
Hide post links |
Ik kan hier de TPD directories van alle NT en TA vanaf de eerste edities laten zien en aantonen dat de POI's 100% identiek zijn. Die specificaties en inhoud werd door VDODayton "aangeleverd".Peertronic schreef:Is dat dan veranderd? Uit een andere thread op dit forum blijkt dat er in 2006 nog grote verschillen bestonden tussen die twee.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
De gegevens in de TPD directory waren bij TA en NT "identiek" vwb de categorieën en de flitslocaties muv de Petrol Station Finder en de Postcode gidsenToho_NL schreef:@Gerritje: wat bedoel je met dat de POIs 100% identiek zijn? Dat er geen verschil is tussen de POIs op de NT en de TA schijf?
Groeten,
Toho_NL.
Hide post links |
Hide post links |
Het aantal categorëën en bijbehorende icoontjes ligtvast in de systeemsoftwareToho_NL schreef:Aha ok, dan is het me duidelijk. Dezelfde categorieën e.d. dus. Ik dacht dat je bedoelde dat de POIs zelf hetzelfde waren.
Groetjes,
Toho_NL.
Hide post links |