Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
door Wimschuldink » 05 dec 2016 10:32 » in Mercedes
Als de navigatie naar een bestemming is ingesteld, en als de aanwijzigingen hoorbaar zijn,
Zie ik onderaan het display de graden van de locatie.
Hier kan ik niks mee, ik wil daar graag het verwachte tijdstip van aankomst, en de nog te rijden...
Ik heb een probleem met mijn radio navigatie. Pioneer Avic F310BT .
sinds kort kan ik geen adres invoeren. deze is grijs belicht.
ook andere functie's doen het niet.
Enkel mijn history functie en ( naar mijn huis ) doen het.
Ik ben nieuw hier maar lees vol bewondering jullie verhalen en oplossingen, Top!!
om maar gelijk met de deur in huis te vallen heb ik een probleem.
Ik had in mijn auto al een pioneer avh 7500bt en wilde daar navigatie op laten draaien.
Nu...
Heeft er al iemand ervaring met het inlezen van coördinaten vanuit een USB-stick bij een Opel Astra K 2016 met het Navi 900 systeem?
Ik ben al zo ver dat ik weet dat de coördinaten in decimalen moeten worden ingevoerd. Als ik dat doe volgens de...
Hallo,
pioneer avic 900bt, is mijn systeem, heb bij speedcamupdates.com flitspalen gedownload, en deze vervolgens in mijn systeem geladen volgens beschrijving.
Zie nu wel de kleine flitspaalicoontjes staan op de kaart, maar krijg helaas geen...
Sinds enkele dagen is de app AVICSYNC (terug) beschikbaar in de iTunes app store. Deze app is te gebruiken in combinatie met de navigatie op de Pioneer navigatietoestellen van de AVIC-serie. AVICSYNC voegt onlinefunctionaliteiten...