Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
door Wimschuldink » 05 dec 2016 10:32 » in Mercedes
Als de navigatie naar een bestemming is ingesteld, en als de aanwijzigingen hoorbaar zijn,
Zie ik onderaan het display de graden van de locatie.
Hier kan ik niks mee, ik wil daar graag het verwachte tijdstip van aankomst, en de nog te rijden...
Ik ben nieuw hier maar lees vol bewondering jullie verhalen en oplossingen, Top!!
om maar gelijk met de deur in huis te vallen heb ik een probleem.
Ik had in mijn auto al een pioneer avh 7500bt en wilde daar navigatie op laten draaien.
Nu...
Heeft er al iemand ervaring met het inlezen van coördinaten vanuit een USB-stick bij een Opel Astra K 2016 met het Navi 900 systeem?
Ik ben al zo ver dat ik weet dat de coördinaten in decimalen moeten worden ingevoerd. Als ik dat doe volgens de...
Sinds enkele dagen is de app AVICSYNC (terug) beschikbaar in de iTunes app store. Deze app is te gebruiken in combinatie met de navigatie op de Pioneer navigatietoestellen van de AVIC-serie. AVICSYNC voegt onlinefunctionaliteiten...
Graag zou ik het forum de volgende vraag voorleggen.
In mijn recent gekochte audi A3 zit een pioneer F 960 Dab systeem aangesloten op een bose installatie.
Werkt op zich uitstekend, alleen zit ik met de volgende vraag.
Als ik de verlichting...