Beste Forumleden,
ik beschik over een audi met BNS 5.0 systeem, nu weet ik dat de VW RNS300 cd's compatible zijn met BNS 5.0. Echter mijn huidige cdrom BENELUX / EUROPE V3 is gebroken. Nu is mijn vraag werkt de CD Navigation (EX) Benelux / Europa (V1) ook op mijn BNS 5.0 systeem
met vriendelijk groet,
Rubenski
CD Navigation EX Benelux / Europa (V1)
-
- Starting Member
CD Navigation EX Benelux / Europa (V1)
met vriendelijke groet,
Ruben
----------------------------
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Ruben
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Beide systemen werken met dezelfde type cd's: TravelPilot-E en deze zijn onder diverse andere (auto)merknamen in de handel: TravelPilot-E Ex Vx etc.
Als je zekerheid wilt neem je een cd en leest deze uit in je PC. De file INFO.TXT biedt dan uitkomst want reeds op de eerste regel staat precies vermeld voor welk type deze cd is.
Voor Benelux + MRE 2008 is dat als volgt: cd2-BNL+MRE_2008_EX v1
Er is ooit een tijd geweest dat je bij dit soort onheil tegen geringe kosten de cd kon omruilen voor een vervangend exemplaar. Maar of dit alleen voor Blaupunkt gold durf ik niet te zeggen
Als je zekerheid wilt neem je een cd en leest deze uit in je PC. De file INFO.TXT biedt dan uitkomst want reeds op de eerste regel staat precies vermeld voor welk type deze cd is.
Voor Benelux + MRE 2008 is dat als volgt: cd2-BNL+MRE_2008_EX v1
Er is ooit een tijd geweest dat je bij dit soort onheil tegen geringe kosten de cd kon omruilen voor een vervangend exemplaar. Maar of dit alleen voor Blaupunkt gold durf ik niet te zeggen
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Starting Member
Beste Gerritje,
bedankt voor je info, maar deze info had ik reeds al gevonden, maar misschien is mijn vraag niet helemaal duidelijk omschreven.
Ik heb op marktplaats een V1 EX van VW zien staan, echter de verkoper heeft mij een foto gestuurd van de jewelcase, op de achterkant staan wel de volgende systemen vermeld:
Volkswagen RNS300
Skoda RNS Cruise
Seat RNS MP3
echter niet Audi BNS 5.0 het is juist wat u zegt dat het om dezelfde systemen gaat, maar ik heb de versie van Tele Atlas geprobeerd Benelux Travelpilot E + MRE 2005/2006, echter deze werkt niet op mijn BNS 5.0 systeem, vandaar de vraag of de versie van VW CD Navigation (EX) Benelux / Europa (V1), wel werkt op mijn BNS 5.0 Systeem, ondankt dat het niet vermeld staat op de cover cq jewelcase van de navigatie cd-rom
bedankt voor je info, maar deze info had ik reeds al gevonden, maar misschien is mijn vraag niet helemaal duidelijk omschreven.
Ik heb op marktplaats een V1 EX van VW zien staan, echter de verkoper heeft mij een foto gestuurd van de jewelcase, op de achterkant staan wel de volgende systemen vermeld:
Volkswagen RNS300
Skoda RNS Cruise
Seat RNS MP3
echter niet Audi BNS 5.0 het is juist wat u zegt dat het om dezelfde systemen gaat, maar ik heb de versie van Tele Atlas geprobeerd Benelux Travelpilot E + MRE 2005/2006, echter deze werkt niet op mijn BNS 5.0 systeem, vandaar de vraag of de versie van VW CD Navigation (EX) Benelux / Europa (V1), wel werkt op mijn BNS 5.0 Systeem, ondankt dat het niet vermeld staat op de cover cq jewelcase van de navigatie cd-rom
met vriendelijke groet,
Ruben
Ruben
Hide post links |
-
- Senior Member
Ja dat kon ik uit jouw vraag niet destilleren.Rubenski schreef:Beste Gerritje,
Als de bewuste TravelPilot-E cd niet door jouw BNS 5.0 wordt gelezen is of de navigatie of de cd hartstikke defect
http://navigation.teleatlas.com/nl/shop ... velpilot-e
Overigens lijkt het me niet verstandig dat je een V1 koopt. Die is alleen door z'n ouderdom al vrijwel waardeloos
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Starting Member
Beste Gerrit,
nogmaals excuses voor mijn slechte vraagstelling.
Echter de Travelpilot E Benelux cdrom, die ik geprobeerd heb, werkt wel nog op mijn travelpilot E1, die ik in de auto van mijn vriendin heb zitten, dus die cd-rom is niet defect! Raar maar waar.
De reden dat ik V1 wil kopen is omdat ik mijn auto te koop ga aanbieden, wegens gezinsuitbreiding naar een A4 Avant of A6 Avant wil overstappen, en het staat wel zo mooi om je auto te verkopen met alles functioneel, zeker omdat dit meer geld opbrengt dan wanneer ik de auto verkoop zonder cd-rom.
Maar kan jij dus voor 99% garanderen dat de betreffende cd-rom V1, gewoon werkt op mijn BNS 5.0 systeem.
nogmaals excuses voor mijn slechte vraagstelling.
Echter de Travelpilot E Benelux cdrom, die ik geprobeerd heb, werkt wel nog op mijn travelpilot E1, die ik in de auto van mijn vriendin heb zitten, dus die cd-rom is niet defect! Raar maar waar.
De reden dat ik V1 wil kopen is omdat ik mijn auto te koop ga aanbieden, wegens gezinsuitbreiding naar een A4 Avant of A6 Avant wil overstappen, en het staat wel zo mooi om je auto te verkopen met alles functioneel, zeker omdat dit meer geld opbrengt dan wanneer ik de auto verkoop zonder cd-rom.
Maar kan jij dus voor 99% garanderen dat de betreffende cd-rom V1, gewoon werkt op mijn BNS 5.0 systeem.
met vriendelijke groet,
Ruben
Ruben
Hide post links |
-
- Senior Member
Als je zeker weet dat het een BNS 5.0 is, dan is het systeem defect maar het lijkt er meer op dat je geen BNS 5.0 maar een BNS 4.0 systeem hebt. Dat werkt met DX cd's
Hide post links |
-
- Starting Member
Ik ben er 100% zeker van dat het BNS 5.0 is, want ik heb zoals in mijn eerst post vernoemde V3 altijd gebruikt, van VW EX variant! Het systeem werkte eergisteren toch nog, gisteren is mijn cd-rom gebroken omdat hij door de auto vloog tijdens het rijden (noodstop).
met vriendelijke groet,
Ruben
Ruben
Hide post links |
-
- Senior Member
Als jij zeker bent dat het echt BNS 5.0 is, dan moet een TravelPilot-E cd gewoon werken
En dat geldt tevens voor de uitgaven die je eerder vermeldde
En dat geldt tevens voor de uitgaven die je eerder vermeldde
Hide post links |
-
- Starting Member
Dan ga ik dat proberen, ik hou je op de hoogte!
met vriendelijke groet,
Ruben
Ruben
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 1346