Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
ik heb de kenwood kvc-1000 met alles erbij overgenomen alleen mis ik volgens mij een kabel van de plus enz. of krijgt hij die van de blackbox, lijkt me sterk maar heb volgens mij nog de stekker nodig met de 6 aansluitingen.
wie kan mij helpen
Hallo allemaal
ik heb een probleem met mijn kenwood dnx7230dab
deze heb ik 2,5 jaar geleden aangeschaft dus mijn garantie is verlopen maar ik zit met het volgende probleem:
het navigatie programma gaf steeds meer problemen en uiteindelijk gooide...
Mijn naam is Maaike en ben nieuw op dit forum. Weet dus ook niet of ik
mijn vraag in de juiste rubriek stel...
Mijn probleem is, ik heb een andere auto gekocht met daar in een
Kenwood DNX 4230BT, nu vraagt dit systeem als ik de auto...
Bij deze stel ik me meteen even voor, ben Edwin en heb onlangs een andere VW gekocht waarin een Kenwood DNX9210BT zit.
Nu ben ik zelf handig met computers, software (ook binnenhalen ) en updaten TOMTOM en...
Hoi allemaal, Ik heb een barst in het scherm van mijn navigatiesysteem. Het apparaat werkt nog wel maar niet meer de touch screen, maw ik kan niet meer van radiozender wisselen of een route programmeren. Is er een manier om alleen het frontje van de...
door Mnrtjemichael » 12 mei 2017 22:54 » in Kenwood
Hallo allemaal,
Sinds kort heb ik problemen met me kenwood dnx7230dab, de navigatie geeft na een random tijd een foutmelding dat hij de kaart niet meer kan vinden, gevolgd door een wit scherm met de melding mem gir low, is er iets wat ik zelf kan...