Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Niet echt een verassing, gezien de ervaringen van Honda met VDO wat ik hoorde van de dealers.
Overigens werkt de iphone ook niet op de VRM6200, althans, wordt wel herkend, maar blijft op 'connecting' hangen. Begrijp hier en daar al dat het een wedloop tussen Apple en oa VDO is om alles compatible te houden, dus das niet per se de schuld van VDO. Maar wel jammer als je een ipod/iphone speciaal hiervoor koopt, want het werkt alleen met de oude ipodjes dus.
Het is ook een "oud" toestel dat, ook door discutabele kwaliteit, nooit populair is geworden. En gezien de plannen van Continental om volledig te stoppen met de VDODayton activiteiten zal er ook wel nooit meer een update of anderzins komen voor deze head unit
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hallo met de snater: Ik zit met het probleem dat MyDrive een nieuwe kaart heeft gedownload voor mijn tomtom GO6000.
als de download op 100% staat blijft MyDrive continue controleren maar installeert de kaart niet op mijn tomtom. Hoe zou ik dat op...
In mijn BMW 1-serie zit standaard een VDO Dayton PC-5200 navigatiesysteem ingebouwd.
Ik zat laatst in de instellingen te kijken en merkte op dat ik er een achteruitrijcamera op aan zou kunnen sluiten.
Een beetje googelen help me echter...
door Beckermanneke » 10 sep 2015 17:10 » in TomTom
Ik heb een GO 6100 Wordt aangeschaft als vervanger van mijn Uban Rider die ook in de auto van mijn vrouw werd gebruikt, maar de kaart die door de GO 6100 World gebruikt wordt herkend een hoop huisnummers niet en kiest er zelf maar een uit :evil:...
door Verwijderde gebruiker 116767 » 27 nov 2015 13:50 » in V.A.G
Er is voor de Discover Media, Discover Pro en de Discover Media PQ een nieuwe kaart update, te downloaden via onderstaande link. Selecteer links welke auto, bouwjaar en type navi je wilt hebben:
Sinds kort bezit ik een Mercedes van de B-klasse van oktober 2005.
In het navigatiesysteem zit een oorspronkelijke cd 3 met daarop (o.a.?) Duitsland.
In rood staat erop AUDIO 50 APS
Verder nog:
A 169 827 17 59
B6 782 3388
1633.910
Hallo Ik heb een Alpine NVE-M300 P
Heb deze 2e hans gekocht maar er zit niets bij allen de kaart die op staat
Hoe kan ik aan nieuwe kaarten of update
Wil iemand mij daar bij helpe
Mag ook tegen vergoeding
Groet Piet