Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Wat is een goedkoop en betrouwbaar adres om een reeds in mijn bezit zijnde pc5000 plus toebehoren in te laten bouwen
Kwam al tercht bij Navco, is dit iets , vroeg voor inbouw €190.
Woonplaats is Zoetermeer.
Alvast hartelijk dank.
Ik ben sinds een tijdje weer gebruik gaan maken van de in mijn BMW ingebouwde MS5000. Deze is echter niet helemaal up to date.
Is er iemand die nog een CD'tje met de laatste software heeft liggen?
Ik woon in Geertruidenberg maar vind...
Eerlijk gezegd weet ik niet of dit de juiste topic is maar ik vraag me het volgende af:
Heeft iemand ervaring met een goed vervangend navigatiesysteem voor de Command APS. Ik heb een Mercedes ML (W164) van 2006. Het aanwezige systeem bevalt me niet...
door dullaart1947 » 27 jan 2016 15:46 » in Renault
Ik ben sinds vorige week in het bezit van een Renault grand scenec van 2007 met een Carminat Uniformeé2 navigatie systeem.
Nu ben ik op zoek naar de code om in het systeem menu te komen.
Kan iemand mij hier Aub aan helpen ?? :?:
door Paultje Poets 1979 » 06 feb 2016 22:01 » in Te Koop Gevraagd
Geachte vakmannen,
Voor in mijn vaders auto ben ik op zoek naar een 2014/2015 Benelux update voor een CD 500 MY2009/2010
Het is voor een Meriva B uit 2010 met op de 10de positie in het chassienummer een A
Ik hoor het graag mijn email:...
IK heb mijn unit een beetje om zeep geholpen, en ben nu dringend op zoek naar backup files, die ik dus niet gemaakt heb. Liefst gewoon alle files, of anders de inhoud van de USER folder. Wie helpt?