Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Welke navigatie software is er voor sony telefoon P910i behalve de wayfinder.
Tomtom 2006 is nog niet leverbaar. Na zit ik met een 512mb kaart en bltht-gps van 200 euro.
Beste,
Ik heb recent een Sony CDX-NC9950 + NVX-HC1 gekocht gehad omdat ik deze goedkoop kon kopen. Nu was het eerste probleem dat de vorige eigenaar een code had ingesteld maar niet had doorgegeven aan mij. En ik kon geen contact meer met hem...
Hallo,
ik bezit een Sony nav NV U 51F met alleen kaart van Frankrijk.
OK het is een verouderd toestelletje maar het werkt prima
Software update is gelukt via site van Sony
Maar ik zou graag de kaart van West Europa of ten minste Benelux willen...
Ik heb deze site via google gevonden en doordat ik op zoek was naar informatie omtrent mijn wens om de navigatie/carkit/audio systeem (origineel alfa) van mijn alfa GT uit 2004 te vernieuwen.
Ik ben nieuw hier maar lees vol bewondering jullie verhalen en oplossingen, Top!!
om maar gelijk met de deur in huis te vallen heb ik een probleem.
Ik had in mijn auto al een pioneer avh 7500bt en wilde daar navigatie op laten draaien.
Nu...
Waar kan ik zien welke kaarten ik heb ?
Ik heb hem net geupdate maar wil weten of ik nu echt de nieuwste kaarten heb !
Ik heb de update gedraaid en toen hij klaar was gaf hij dat aan, micro sd eruit gehaald en klaar of had ik hem nog...
hallo heb hier een tom tom liggen van een Toyota aygo maar wat is dat eigelijk voor een tom tom welke type en welke navcore kan ik op een sd kaart zetten met welke kaart met rijbaan begeleiding.
alvast voor jullie mee denken of antwoorden.
gr...