Dam in Ewijk --> geen vrachtverkeer

(voorheen NavTech)
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Dam in Ewijk --> geen vrachtverkeer

Bericht door Toho_NL »

De gemeente Beuningen heeft besloten een vrachtautoverbod in te stellen op de Dam in Ewijk. Dit ten gevolge van de vele klachten van de plaatselijke bevolking. Omwonenden maken vaak melding van geluidsoverlast van vrachtwagens die slechts de Dam als doorgaande route gebruiken. Een verkeerskundige heeft daarop aangedrongen tot deze maatregel. Het vrachtverkeer heeft nu via de Hertogstraat en Koningstraat een goede alternatieve route voorhanden.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Geen kaarten meer na nieuwsbrief tip
    door JuliavanRob » 15 jul 2016 16:22 » in Garmin
    Reacties: 7
    Weergaves: 1523
  • avic-f970bt geen contact met computer
    door han1956 » 14 sep 2016 11:45 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 2
    Weergaves: 1406
  • Geen TMC info
    door Freddy11 » 24 sep 2016 18:14 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 984
  • Kan geen kaart update DNX521DAB
    door ehidding » 22 okt 2016 16:02 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 1021
  • Geen camera beeld op RNS510 !!
    door EricGTD » 15 jan 2017 20:36 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 1821
  • Rns510 streamt geen audio met samsung s6
    door humaxima » 11 jul 2017 16:28 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 760
  • geen file melding 2545
    door Johan.1 » 28 nov 2017 23:05 » in Garmin
    Reacties: 0
    Weergaves: 843

Terug naar “Navteq”