Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Main Features :
- 5.6" Monitor
- Ai-NET Integration
- 1 Pre-Out
- Wireless Remote Control Ready
- Bass Engine
- Anti-theft Detachable Front Panel
- 4x45W Power Output
- CD Text
- RDS
- ISO-Connector
- Optional Satellite Steering Remote Control
- Tel-Mute
- CD Changer Control
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
[b][color=blue]Heeft U op- of aanmerkingen over deze posting, geef deze dan aan ons door[/color]
[i]Navigatie Help Site Team[/i][/b]
Ik heb op mijn Samsung Galaxy S4 een TT GO Mobile abonnement voor 3 jaar afgesloten en gebruikte deze tot nu toe incidenteel op de fiets of als ik ergens in een grote stad wandelde.
Ondanks dat in mijn auto standaard ingebouwde navigatie zit wil ik...
Ik heb sinds kort een VW 7 variant, met een discover media systeem. Het probleem is dat ik de stem van de navigatie het niet doet. Het maakt niet uit wat ik in de volume setting aanpas hiervoor. (Nu heb ik gelezen dat de stem geen pretje is, maar ik...
Ik heb een golf V 2007 model waar ik zelf een rns 510 in heb geplaatst. Wat mij opvalt is dat als het buiten onder de 0 graden is, en ik start in de ochtend mijn motor, krijg ik SWL installation in progress.... te zien op scherm....
Wie kan mij vertellen hoe ik de Reisdoelen die ik zelf heb aangemaakt met mijn Discover Media Generation 2 (Golf 7 Highline) kan exporteren/overzetten op b.v. een SD kaart of een ander medium.
Het importeren met een SD kaart van de POI's (Favorieten...
Ik heb een Tiguan van januari 2017, welke is voorzien van een Discover Media 2 en de optie verkeerteken herkenning .
Met de verkeerteken herkenning ziet de camera bij het voorraam de snelheidsborden langs de weg.
In de transporter waarin ik rij zit een compositionele media VW radio. Hierop zit alles behalve navigatie. Ik heb tegels van de radiozenders maar die zijn zonder logo's.
Kan ik logo's toevoegen en gaat dit? Ik kan dat niet vinden in het...
Sinds deze week ben ik in bezit van een nieuwe Tiguan met een Discover Media systeem. Nu ben ik aan het worstelen met de WLAN verbinding van dit ding. Ik heb een Mifi kastje in de auto liggen voor een data verbinding. Echter elke keer...