Ik heb even gezocht maar kon het antwoord niet direct vinden.
is het mogenlijk om alleen de navigatie te gebruiken bij een VDO MS4200 zonder dat de radio of de cd speler gebruikt wordt.
Zo ja, hoe

ALvast bedankt voor een eventuele reactie.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
In eerste instantie wel. Maar als er een Navi-boodschap doorkomt kun je dat volume harder zetten, en dan blijft dat wel zo. Toch?fredje310 schreef:......
maar als je het geluid van de radio/cd zachter zet dan gaat ook het geluid van de navigatie zachter.
Grtz Manfred
Hide post links |
Hide post links |
Ik zal dit eens gaan proberen maar bij mijn weten zegt hij dan bad cd en gaat verder met de radioGene schreef:Oplossing is eigenlijk nog veel gemakkelijker. Selecteer op de radio de audio cd (niet de wisselaar) en .. omdat de navicd er in zit wordt er dus niets weergegeven. Het systeem blijft op de radio dus gewoon wachten tot je er een audio cd hebt ingedaan. Leuke is dat je dus niets hoort, behalve de navistem... je kunt dus wel gewoon de navigatieopties blijven gebruiken.
Hide post links |
Ik heb dit inmiddels geprobeerd maar hij geeft dan aan dat er een foute cd in zit en gaat vervolgens weer naar de radio terug.fredje310 schreef:Ik zal dit eens gaan proberen maar bij mijn weten zegt hij dan bad cd en gaat verder met de radioGene schreef:Oplossing is eigenlijk nog veel gemakkelijker. Selecteer op de radio de audio cd (niet de wisselaar) en .. omdat de navicd er in zit wordt er dus niets weergegeven. Het systeem blijft op de radio dus gewoon wachten tot je er een audio cd hebt ingedaan. Leuke is dat je dus niets hoort, behalve de navistem... je kunt dus wel gewoon de navigatieopties blijven gebruiken.
Grtz Manfred
Hide post links |
Hide post links |