Nou we zijn weer terug.....en ik geloof dat ik ook maar weer gelijk terug ga...man man wat een grafweer hier zeg brrr vind er niks aan
De ervaringen:
Ik kon van iemand zijn nieuwe cd van frankrijk lenen en dus vol goede moed op weg naar mijn eindbestemming.
Alles gaat prima tot aan Rouen(en je had al gewaarschuwd JW

) en daar was tante carin even de weg helemaal kwijt.
Ze wou me naar Parijs toe sturen om vanaf daar richting Le Mans te gaan, en dat was nu net wat ik niet wou.
Dus hup eigenwijs na 50 kilometer afrit af en weer terug naar rouen. Ouderwets met een goede kaart kwamen we op de nieuwe snelweg richting Le Mans.(Ik had de nieuwe cd erin gedaan Fr 2005/2006 en dat viel me dan wel ff tegen,want ik had wel verwacht dat deze de juiste route zou pakken) Constant op die nieuwe snelweg maar blijven zeuren dat ik er af moest

en uiteindelijk kwamen we dan toch terecht bij het hotel. Conclusie dag 1: Werkt mooi zo'n navispulletje maar was nog niet echt overtuigd.
Dag2:
Na een goed ontbijt op weg, adres invoeren van de camping en karren maar.....ja prima maar wat de route van de anwb wou (op papier) en wat tante carin wou kwam helemaal niet met elkaar overeen

Hmm we geven de navi de voordeel van de twijfel en volgen deze dus blindelings. En deze loodste ons prima naar onze eindbestemming, al was het volgens mij gevoel wel met een omweg maar zeker weten doe ik dat niet.
Conclusie dag2: Top systeem.
Dag 3 t/m thuiskomst
Lekker aan het klooien geweest met de navi en me weer verwonderd wat er op zo'n cd kan staan.....zelfd de Mac Donalds in wat voor klein gat kon ie vinden, waarvoor de kids me nog steeds dankbaar zijn
Eindoordeel:
Leuk navisysteem om mee te beginnen maar ik wil zeker een navisysteem met een mooi groot kleurenscherm om dat net iets fijner kijkt. Voor de rest ben ik zeer tevreden over dit systeem.
Ben alleen nog op zoek naar en nieuw frontje aangezien die van mij toch wel hinderlijke streepjes laat zien op het display.
Graag zou ik van Gentry toch een keer een goede uitleg willen hebben over dit systeem(als het aanbod nog steeds geldt) en dat hij mij dingen laat zien die ik volgens mij mis/niet goed doe. TMC bijv heb ik nog niks van gezien en ja ik stem wel af op tmczenders.
MzzL