Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Wie heeft er wel eens een navi systeem van vdo ingebouwd in opel combo ?
Interrieur makkelijk te verwijderen ?
Aansluit schema voor de opel combo is welkom !
(Van VDO bekend )
Dank,
M.
Navigare nessese est
VDO5500/NAVTEQ EUROPA SUPERCODE/NAVTEQ C-IQ BENELUX/TMC5011/MA1014
Heeft iemand ervaring met het ombouwen van het multimediasysteem naar navigatie ?
Er zijn veel mogelijkheden:
Een unit inbouwen in het dasbordkastje met navigatie e.d.
De hele unit ombouwen
Unit vervangen door een groter scherm...
Wie kan / wil mij...
heb een mazda 6 2011 wil een navigatie in bouwen is deze al standaard voorzien van aansluitingen en waar zijn deze aansluitingen allemaal voor en moet er een gps antenne geplaats worden ?
Ik wil in mijn picanto uit 2015 met radio een originele kia LG navigatie plaatsen uit een picanto van 2016/2017. Ik heb de navigatie er in gezet en alles werkt perfect. IK wil geen gebruik maken van de...
door Paultje Poets 1979 » 06 feb 2016 22:01 » in Te Koop Gevraagd
Geachte vakmannen,
Voor in mijn vaders auto ben ik op zoek naar een 2014/2015 Benelux update voor een CD 500 MY2009/2010
Het is voor een Meriva B uit 2010 met op de 10de positie in het chassienummer een A
Ik hoor het graag mijn email:...
Ik ben sinds kort trotse bezitter van een opel vivaro.
Nu wil ik graag navigatie inbouwen, maar weet niet welke ik daar voor kan gebruiken.
Wie o wie weet welke navigatie past in de vivaro en die ook werkt met de stuurbediening.
Heeft er al iemand ervaring met het inlezen van coördinaten vanuit een USB-stick bij een Opel Astra K 2016 met het Navi 900 systeem?
Ik ben al zo ver dat ik weet dat de coördinaten in decimalen moeten worden ingevoerd. Als ik dat doe volgens de...