Groeten,
Toho_NL.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
JW,JW schreef:als je mobiele flitsers gesignaleerd wilt krijgen moet je een van de VIA zenders nemen.
Ben trouwens wel benieuwd of dat laatste werkt op jouw 4200 en zo ja, hoe dat gesignaleerd wordt.
Hide post links |
JW,JW schreef:Bij mijn box blijft 'ie in de handmatige modus staan als het contact uitgeweest is, maar ik heb geen standaard box.
Ik ben dus benieuwd wat 'ie bij jou doet.
Hide post links |
Hide post links |
Is die software versie nog te updaten?Toho_NL schreef:Bij 3.39 (die in de VT-uitvoering zit) blijft ie daarop staan. Persoonlijk lijkt mij dit een zeer handige aanvulling!
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
, en dat betekent dat je de SW alleen kunt veranderen door er een andere processor in te stoppen die daarvan voorzien is.De SW in de 3.38 kan niet geupdate worden, die zit "gebakken" in de MASK-processor
Hide post links |
JammerJW schreef:De SW in de 3.38 kan niet geupdate worden, die zit "gebakken" in de MASK-processor en dat betekent dat je de SW alleen kunt veranderen door er een andere processor in te stoppen die daarvan voorzien is.
Groet,
JW
Hide post links |
Hide post links |
JW,JW schreef:Bij de kleuren systemen kun je dat doen door in het service/diagnose menu te duiken (code 6330) en dan TMC op te zoeken. Of dat bij jou 4200RS óók zo werkt weten we pas als jíj dat geprobeerd hebt![]()
Verander verder niks in dat menu, je zou niet de eerste zijn die vervolgens z'n systeem naar een Service Centre moet brengen om 'm opnieuw te flashen![]()
Groet,
JW
Hide post links |
JW,JW schreef:Als je mobiele flitsers gesignaleerd wilt krijgen moet je een van de VIA zenders nemen.
Ben trouwens wel benieuwd of dat laatste werkt op jouw 4200 en zo ja, hoe dat gesignaleerd wordt.
Hide post links |