Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Heb sindkort een VDO systeem nl. de ms5000 incl. tmc en gsm module
Eigenlijk werkt (bijna) alles perfect behalve de gsm module.
Nu heb ik op internet rondgesnuffeld en kwam tot mijn verbazing tegen dat de gsm module enkel werkt onder de software versie 7.3 en laat ik nu net de nieuwste versie erop hebben gezet....
en nu is mijn vraag.
1. is het mogelijk om de gsm module aan de praat te krijgen onder 7.6, zo nee?
2. wie kan mij helpen met updaten naar de 7.3 versie?
1. is het mogelijk om de gsm module aan de praat te krijgen onder 7.6, zo nee?
Nee dat gaat voor zo ver ik weet niet, daarom is er een speciale software-versie
2. wie kan mij helpen met updaten naar de 7.3 versie?
Bel even naar Siemens VDO Trading in Amsterdam, dan helpen ze je daar gegarandeerd.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
je kunt beter even vragen naar softwareversie MO5071, oftewel de 7.1
Deze geeft veel minder problemen, met de 7.3 versie heb je een zeer grote tot zekere kans dat het sms-en niet gaat lukken.
Je hebt toch wel kans dat je problemen hebt met het sms-en, als je een oudere interne softwareversie in de EPROM van de MG5000 hebt zitten. Deze kun je in het telefoonmenu aflezen als je de juiste MO operatingsoftware hebt geladen.
De oudste versie is V4.08 en de laatste versie is V4.21. Deze interne software kun je alleen maar laten updaten bij de gecertificeerde servicepunten van VDO.
Mocht VDO geen 7.1 voor je hebben, dan heb ik deze wel voor je te leen, alsmede 7.3 als je die mocht willen gebruiken.
Gr. Eddie.
Land Rover, VDO: PC5100, MT5010/01, MA1410, MI2200, MM5600/40, MM5000/01, MG5000/5100, TV5100, DV6100, MA6200, rearcam, RST5400, WT5100, WH5100, RCS5100 en CD4203 met PA4600/PA4400, CHM604-MP3, CA1301 en CA1314.
Opel: PC5100, MM5000/01, MT5010/01, MG5000
Aangeboden Pioneer AVIC-HD1BT DvD CD Tuner incl bluetooth module.
Voor zien van de laatst beschikbare Soft- en Firmware.
Sla je muziek op op de HDD
Door de Gracenote database te downloaden, kunt u uw HD-1BT voorzien van de titels, nummers, en de...
Goede middag, ik heb de volgende vragen en kom hier zo een twee drie niet uit.
Heb 2e hands een Becker radio (Becker Aftermarket Indianapolis) kunnen kopen en heb contact met Winparts.nl om een verloop/adaptor voor mijn stuurwiel bediening (Astra...
Hallo medeformers,
Ik ben nieuw hier, ben John 50 jaar oud en een probleem met mijn Becker Indianapolis Pro 7950
De Becker Indianapolis Pro 7950 zit in mijn 30 jaar oude Mercedes W124
IMG_4379.JPG
Sinds een week geeft hij een GPS module error...
Ik heb een VW Golf van 12-2016 met Discover Pro.
De auto komt oorspronkelijk uit Denemarken.
De Discover Pro werkt vlekkeloos, natuurlijk in het Nederlands gezet inmiddels.
Ook Apple Carplay en Car-Net werken prima.
Goedenavond mannen ik weet nog niet goed hoe deze site werkt maar ik heb een vraag over de f900bt helaas is de Bluetooth module (parrot) stuk gegaan kan je deze los bestellen zo ja wat zijn de kosten ? En kan je die er zelf eventueel inzetten ? Ik...
Ik ben sinds een tijdje weer gebruik gaan maken van de in mijn BMW ingebouwde MS5000. Deze is echter niet helemaal up to date.
Is er iemand die nog een CD'tje met de laatste software heeft liggen?
Ik woon in Geertruidenberg maar vind...