VDO Dayton MS4100: wel of geen DVD?

martijn81
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2006 17:13

VDO Dayton MS4100: wel of geen DVD?

Bericht door martijn81 »

hallo

heb een vraag,
heb een back up gemaakt van een orginele cd van italie (vdo ms4100)
nu zie ik dat deze ruim 1100 mb, naar mijn weten,
leest de ms4100 toch alleen cd`s en geen dvd ? hoe kan ik dan de back-up
ooit gebruiken/branden?
aangezien mijn orginele cd er niet beter op word (krassen door vele wisselen)

tot slot: leest de ms 4100 nu wel of geen dvd :idea:

wie o wie kan het me vertellen want ben bang dat de orginele het niet zolang meer volhoud

groet een nieuwe nu al vaste bezoeker

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
LvR
Normal Member
Normal Member
Berichten: 193
Lid geworden op: 16 mei 2004 23:05

Bericht door LvR »

Allereerst welkom "on board". ALLE (!) VDO 1 Din apparaten, zoals de MS 4100/4200 EN RS typen, zijn CD toestellen. De data staan er gecomprimeerd op (vermoed ik). Als je gewoon een kopie maakt staan die data er weer GEcomprimeerd op. Dat zijn dus veel meer gewone, ONgecomprimeerde bytes. Jouw kopie-cd moet dus gewoon goed werken(!) :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • TT GO Mobile - flitspalen standaard beschikbaar wel of niet?
    door SRNA513006 » 10 dec 2016 14:47 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 928
  • Scherm blijft blauw. Wel werkende functies
    door Turbogeit » 19 okt 2017 23:34 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 0
    Weergaves: 1524
  • Geen kaarten meer na nieuwsbrief tip
    door JuliavanRob » 15 jul 2016 16:22 » in Garmin
    Reacties: 7
    Weergaves: 1523
  • avic-f970bt geen contact met computer
    door han1956 » 14 sep 2016 11:45 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 2
    Weergaves: 1406
  • Geen TMC info
    door Freddy11 » 24 sep 2016 18:14 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 984
  • Kan geen kaart update DNX521DAB
    door ehidding » 22 okt 2016 16:02 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 1021
  • Geen camera beeld op RNS510 !!
    door EricGTD » 15 jan 2017 20:36 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 1821

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”