Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
hallo,
wie kan mij helpen met volgende probleem,
ik heb een gebruikte multimediabox mi-5000 vdo dayton gekocht,ik heb het aangesloten ,wanneer ik keuze maak menu scherm naar tv/video wordt scherm zwart ,waar doe ik fout graag info,
Aangezien de hoevellheid informatie die je verstrekt niet bijster groot is zal ik maar aannemen dat je deze box met een MS5xxx systeem hebt. Je ziet, dit soort raadsels lossen we op zelfs zonder gegevens! Probeer eens wat duidelijker te zijn.
Heb je ook bij functie Videoconfiguratie aan gegeven dat er een MM is aangesloten?
Als jij de zaak goed hebt aangesloten en je schakelt over moet de zaak op zwart gaan!
Als je daarna een videobron aansluit krijg je pas beeld.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
ik heb een vdo 5000 ,ik heb al videoconfigiratie multimedia box geaxtiveerd,mi-5000 voeding stekkers heb ik paars en rood + aangesloten er zijn nog 3 kabels kan het daar aan liggen.video plug ingang aan monitor werkt wel .enig idee ?
Ik heb een Pioneer AVIC F700BT wat al 3 jaar in mijn auto zit en ineens werkt ie niet meer.
Je ziet dat de radio wel aan gaat door de blauwe led lampjes in de knoppen maar het scherm blijft zwart en nar 30 seconden gaan de led lampjes weer uit....
wie kan mij helpen
Ik heb heb tomtom 500/510 hiervan blijft het scherm zwart maar het geluid doet het wel
ik heb al een reset gedaan via de aan/uit knop.
het scherm gaat soms aan maar alleen zeeeeeer donkerblauw bijna zwart
Hallo met de snater: Ik zit met het probleem dat MyDrive een nieuwe kaart heeft gedownload voor mijn tomtom GO6000.
als de download op 100% staat blijft MyDrive continue controleren maar installeert de kaart niet op mijn tomtom. Hoe zou ik dat op...
Ik heb thuis 2 Pioneer ANH-P9r navi-radio's liggen. 1 heeft een zwart front en de ander een zilver. Beide werken nog prima. Er is 1 set kaarten bij, de CNCD60, een kaartupdate uit 2006. Daarna is er geen update meer uitgegeven voor...
Hallo is het ook mogelijk dat het huisnummer wordt aangegeven op het scherm als je op je bestemming bent? Had hiervoor een avic d3 en die gaf het wel aan.
Hoi allemaal, Ik heb een barst in het scherm van mijn navigatiesysteem. Het apparaat werkt nog wel maar niet meer de touch screen, maw ik kan niet meer van radiozender wisselen of een route programmeren. Is er een manier om alleen het frontje van de...