Quadrifoglio Verde schreef:Het werkt tot nog toe prima, maar ik erger me aan de spelfouten die het systeem maakt. Dat ziet er zo goedkoop uit
Tevens zou het handig zijn als je behalve de 4 cijfers van de postcode om een plaatsnaam te vinden de volledige postcode in kan voeren + huisnummer. Zijn er andere systemen die dit wel kunnen?
Hallo,
Dat is niet en kwestie van besturingssoftware, maar van DB op de kaart. Oftewel, Navteq en TeleAtlas zouden het complete postcodeboek op hun CD/DVD moeten zetten, en dat hebben ze tot nu toe nog niet gedaan. Wellicht uit plaatsgebrek....
En dus zijn er ook geen andere systemen die dit hebben, want ja, waar komen de kaarten ook weer vandaan?
Overigens, die spelfouten, bedoel je daarmee het
plaasten van de CD? Of zijn er ook nog andere fouten?
Ik verwacht ook niet dat er nog SW-updates komen, net zo min als voor de 5000. De huidige versies nutten maximaal de mogelijkheden van de computer uit, zijn behoorlijk snel, stabiel en bug-vrij. Dus waarom zou VDO daar nog geld aan spenderen, ze verkopen er geen unit meer door. Alles concentreert zich nu op de C-IQ systemen.
Groet,
JW