Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
vreemd, dat een ms-5500 dat niet heeft, mijn ms-5400 heeft de functie wel. tolwegen vermijden
welke software heb jij nu, als dat 9.1 is zou dat er misschien iets mee te maken hebben
mijn ms-5400 draait op 9.4 software
Han schreef:Draai nu onder 9.41
De optie staat er wel maar ik hem niet aanvinken.
Hallo Han,
Da's inderdaad heel vreemd.
Mijn 5500 draait ook onder 9.41 en daarbij kan ik WEL de optie tolwegen vermijden aanvinken en ook weer uitzetten. Ook als ik al secundaire wegen geselecteerd had.
Vandaag is even met C-IQ service gebeld en ik schijn te nieuwe software te hebben
De mensen die nog met de oude kaarten 2003-2 in de auto rijden hebben hier geen last van ik heb namelijk de versie 2003-3 en daar zit een bug in.
Ook de versie 2004-1 heeft hier geen last van.
urm....misschien benoemde ik de wet niet goed, maar het verhaal wilde...
Niemand had straat verlichting
London maakt straat verlichting, een fraai systeem, werkend op gas, moest aangestoken worden
De rest van Europa bleef achter
Toen kwam electriciteit, geen straatverlichting aanstekers meer nodig en geen gevaarlijke gasbuizen maar soepeler electrische leidingen.
De rest van Europa installeerde electrische straatverlichting, maar London niet, ze waren blut, konden het niet betalen na de aanschaf van de gas verlichting, en wat eerst een voorsprong was, werdt ineens een achterstand, welke nog tijden duurde omdat ze de lonen van de straat verlichting aanstekers natuurlijk ook nog moesten betalen dus geld bleef wegvloeien.
Hierop is 'de wet van de remmende voorsprong' ontstaan, wat eerst een voorsprong was, veranderde ineens in een achterstand die nog lang duurde.
Ergens deed dit topic mij daaraan denken, wat aanvankelijk een voorsprong is, manifesteerd zich nu even als een achterstand.
Verder gaat het verhaal niet op, maar goed.
Tsja, die wet van de remmende voorsprong was me wel bekend, het meest recente voorbeeld was geloof ik de franse minitel, waardoor ze pas later begonnen zijn met internet.
Maar ik snapte die verwijzing naar bouwt gelijk zijn Carin522 terug niet zo goed. Van daar m'n "Hoe bedoel U?"
Ik ben in het bezit van een wat oudere tomtom go 720 met trucknavigatie. Daarop is het mogelijk om gedeelten van tolwegen te vermijden door gekozen stukken van tolwegen te mijden. Ik rijdt met een camper en soms is het toch handig heel handig om wel...