MI2200 en toch navigatie op achterscherm

laurens
Senior Member
Berichten: 383
Lid geworden op: 28 okt 2003 21:33

MI2200 en toch navigatie op achterscherm

Bericht door laurens »

Hallo

Heb mijn MI2200 nu goed aan de praat gekregen
of eigenlijk te goed.

Volgens het boekje zou je op het achter scherm geen navigatie kunnen zien
Nou ik kan op alle 2 de schermen navigatie zien en zelfs bedienen met de rc 5400

(( Werkt alleen met de 7 inch scherm van VDO MM5500 op het MM5000 scherm kan ik achter geen
navi mee ontvangen))

Laurens

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Re: Mi 2200 en toch navigatie op achterscherm

Bericht door JW »

laurens schreef:Hallo

Heb mijn MI 2200 nu goed aan de praat gekeregen
of eigenlijk te goed.

Volgens het boekje zou je op het achter scherm geen navigatie kunnen zien
Nou ik kan op alle 2 de schermen navigatie zien en zelfs bedienen met de rc 5400

(( Werkt alleen met de 7 inch scherm van VDO MM5500 op het MM5000 scherm kan ik achter geen
navi mee ontvangen
))

Laurens
:?: :?: :?:
Dus het scherm bepaalt wat er via je 2200 doorgegeven wordt?
De verrassingen zijn de wereld nog niet uit dus :)

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
laurens
Senior Member
Berichten: 383
Lid geworden op: 28 okt 2003 21:33

re

Bericht door laurens »

Ja blijkbaar bepaalt de type monitor
welke signalen je wel of niet kunt zien.

Laurens

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • VW navigatie update 2017/2018 navigatie systeem loopt vanst
    door Peterdekoning » 07 okt 2018 18:13 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 1607
  • Navigatie
    door rowenjawil » 17 okt 2016 18:10 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 0
    Weergaves: 1014
  • Navigatie IX20 probleem met touchscreen
    door Paul1953 » 14 nov 2016 18:13 » in Hyundai
    Reacties: 1
    Weergaves: 3788
  • upgrade CD navigatie Volkswagen Phaeton
    door FVDL » 20 nov 2016 15:05 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 984
  • Audi navigatie plus RNS-E scherm
    door Audivirus » 23 dec 2016 15:49 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 0
    Weergaves: 1236
  • Navigatie Toyota Auris
    door Bjorn76 » 22 jan 2017 14:02 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 0
    Weergaves: 1697
  • Carminat SH1 pijltjes navigatie firmware beschadigd?
    door Morris » 08 mar 2017 10:45 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 0
    Weergaves: 972

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”