Even vermelden:
De achteruit is helaas nog niet aangesloten

Wat moet ik doen? Op dit moment kan ik niet meer terug in het systeem komen (uit de VGA modus) en het systeem reageert ook niet op de AB....
PAtrick
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Ik meende te hebben begrepen dat hij gewoon een MS5400 met MM5600 scherm heeft. En de eerder aangesloten RM8204 is nu volledig afgekoppeld.Hoe het precies bij de RM zit weet ik niet, maar wellicht is er een analogie met de MS systemen.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Daar had wel even eenGerritje schreef:OK, nu alleen nog even brainstormen over een oplossing voor de patient of gaan we euthanaseren?
Hide post links |
Nee niet mee eens.Mijn idee is vooralsnog dat er via het diagmenu nog wat te bekijken en wellicht te regelen valt bij die Accessoire aansluiting in de I/O settings.
Als hij nou maar eerst de disclaimer zou kunnen bevestigen, maar dat is al niet mogelijk.Ik krijg wel beeld gelijk (het begin beeld met de waarschuwing, maar dan wel in een slechte kwaliteit) maar de ab reageerd net. net nieuwe battery in gedaan, en hiervoor deed hij het wel goed.
Hide post links |
Prima tip.Gene schreef:Alleen de spanning (permanent en geschakeld), massa, en monitor aansluiten, dan kijken wat er gebeurt.
Hide post links |
Je hebt gelijkGerritje schreef:Nee niet mee eens.Mijn idee is vooralsnog dat er via het diagmenu nog wat te bekijken en wellicht te regelen valt bij die Accessoire aansluiting in de I/O settings.
Ik begrijp tenminste uit zijn verhaal dat hij niet verder komt dan de disclaimer in slechte videokwaliteit.
Daarna werkt er niets meer, dus ook z'n mogelijkheden om iets te wijzigen zijn verdwenen.
Als hij nou maar eerst de disclaimer zou kunnen bevestigen, maar dat is al niet mogelijk.Ik krijg wel beeld gelijk (het begin beeld met de waarschuwing, maar dan wel in een slechte kwaliteit) maar de ab reageerd net. net nieuwe battery in gedaan, en hiervoor deed hij het wel goed.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Da's een kip-en-ei verhaal.12v staat niet aangesloten, dus het lijkt er inderdaad op dat hij niet op acthigh staat aangesloten maar op act low.
Wat ik alleen niet begrijp is dat door er 12v op aan te sluiten hij niet terug springt..
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |