Mijn ms 3000 kan geen satellieten meer ontvangen.
Fout code 1- aantal 4- hw probleem hoe is dit op te lossen?
Geen sateliet ontvangst
-
willem mulder
- New Member

- Berichten: 1
- Lid geworden op: 02 feb 2005 19:19
-
Denniskl
- Normal Member

- Berichten: 134
- Lid geworden op: 04 aug 2004 16:27
Niets veranderd? Altijd wel gedaan?
Bekende vraag: Waar zit je antenne?
Sinds wanneer en hoe is het gekomen (voor zover je dat weet).
Bekende vraag: Waar zit je antenne?
Sinds wanneer en hoe is het gekomen (voor zover je dat weet).
[color=blue]kijk hier maar: [url=http://www.showyoursound.nl/Public/ShowCase/Showcase.asp?id=2170]Mijn Volvo S40 en wat er in zit[/url] [/color]
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
fransnacht
- Senior Member
- Berichten: 644
- Lid geworden op: 01 sep 2003 22:14
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 7
Weergaves: 1523
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 1406
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 984
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 1021
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 1821
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 760
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 843