Geen radiosignaal MS4100.

Eximio
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jan 2005 18:25

Geen radiosignaal MS4100.

Bericht door Eximio »

Ik krijg met geen mogelijkheid een fatsoenlijk radiosignaal. Alles gecontroleerd. In meerdere auto's geprobeerd. Maar alleen heel zachtjes 1 zender en verder niets. Toch wil ik graag radio luisteren. Wie heeft een idee of tip.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Beek
Starting Member
Starting Member
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 dec 2004 17:44

Bericht door Beek »

wat voor een auto heb je? Bij mijn auto (=seat) moest de antenne gevoed worden om signaal te krijgen. Zonder voeding krijg je alleen maar ruis of hier een daar een zwak signaal.

m.a.w. als jouw antenne een 5 volt voeding nodig heeft zoals volkswagen, seat, audi enz. dan zul je tussen de antenne en de 4100 een adapter moeten hangen. Deze is verkrijgbaar baar bij de betere auto hifi specialist.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Geen kaarten meer na nieuwsbrief tip
    door JuliavanRob » 15 jul 2016 16:22 » in Garmin
    Reacties: 7
    Weergaves: 1523
  • avic-f970bt geen contact met computer
    door han1956 » 14 sep 2016 11:45 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 2
    Weergaves: 1406
  • Geen TMC info
    door Freddy11 » 24 sep 2016 18:14 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 984
  • Kan geen kaart update DNX521DAB
    door ehidding » 22 okt 2016 16:02 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 1021
  • Geen camera beeld op RNS510 !!
    door EricGTD » 15 jan 2017 20:36 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 1821
  • Rns510 streamt geen audio met samsung s6
    door humaxima » 11 jul 2017 16:28 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 760
  • geen file melding 2545
    door Johan.1 » 28 nov 2017 23:05 » in Garmin
    Reacties: 0
    Weergaves: 843

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”