Carin of PDA ?? wat is wijsheid

alex58
New Member
New Member

Carin of PDA ?? wat is wijsheid

Bericht door alex58 »

Hi allen,

kreeg ik vorige week een compleet CARIN520 syteem, zit ik toch nog met een overweging.
Ik heb nl ook een PDA IPAQ HP5450, en daar kan ik ook wat mee

Inbouw van de CARIN is mijns inziens nogal een klus (wil je het netjes doen), en zou ik kunnen laten doen voor 200 euro. grootste hangijzer is de aanwezigheid van dat schermpje in het zicht (inbraakgevoelig) en het feit dat ik niet zo simpel aan de juiste software-c's kan komen.

voor 100 euro kan ik ook voor de PDA een houder + gps-antenne aanschaffen, dit is ook een optie.
software voor de PDA kan ik wel ankomen, c.q. heb ik al...

wat is nou een echt steekhoudende overweging om of voor de PDA of voor het CARIN systeem te kiezen ??
oh ja, het moet gaan werken in een Citroen Picasso....

help mij eens Heren ( en dames) !!

gr.
Alex58
hellup!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Bericht door JW »

Hallo,

Je had deze vraag geplaatst bij slow-chat, maar dat is voor heel andere "prietpraat" bedoeld, ook niks met navigatie te maken hebbend.
Jouw vraag heeft dat wel, dus 'm maar even verplaatst..

Overigens is er op dit forum al meer gesproken over de voors-en-tegens van vaste systemen en PDA-achtigen. Even zoeken en je vind al een boel info.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Holiday
Starting Member
Starting Member

Mijn mening

Bericht door Holiday »

Ik gebruik al ruim een jaar een PDA in de auto en moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben.
Voordeel is dat je hem mee neemt als je de auto uit gaat, er valt dus niets meer te stelen.
Nu heb ik ook een CArin 522 gekregen en wil hem toch uitproberen om te zien wat beter werkt, maar voorlopig heb ik de Carin nog niet aan het werk.
De Carin zou sneller moeten kunnen reageren als je bijvoorbeeld een straat voorbij rijd en er dan een nieuwe route gemaakt moet worden. De PDA reageerd alleen maar op het GPS signaal en dit signaal komt altijd achteraf.
Bijvoorbeeld: pas als je de kruizing van een weg bent overgestoken kan de GPS pas zien dat je aan de andere kant bent. In de Carin kan je sensoren aansluiten zodat de computer al kan zien dat je een bocht naar links of rechts maakt.
Veel succes er mee.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Handleidingen Philips Carin 522
    door benne_ss » 07 okt 2016 21:29 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 3