Aansluiting VDO Dayton MS5000 aan TFT-scherm met tulpingang?

runner
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mar 2007 20:50

Aansluiting VDO Dayton MS5000 aan TFT-scherm met tulpingang?

Bericht door runner »

hoi
kan er me iemand zeggen wat ik moet doen (welk hulpstuk ik moet gebruiken) om een MS 5000 VDO aan te sluiten op een extern scherm? het heeft 2 video ingangen waarvan 1 al gebruikt wordt om mijn achteruitrijcamera op aan te sluiten

htx

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Barst in scherm van DNX7280BT Kenwood
    door Cjam » 09 sep 2016 23:02 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 1016
  • Audi navigatie plus RNS-E scherm
    door Audivirus » 23 dec 2016 15:49 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 0
    Weergaves: 1236
  • Pioneer AVIC F700BT start niet op, zwart scherm
    door Ferlex » 20 apr 2017 20:07 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 4
    Weergaves: 6753
  • let op scherm kan omgekeerd zijn"....
    door Xsjlo » 07 jun 2017 23:39 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 1161
  • Scherm blijft blauw. Wel werkende functies
    door Turbogeit » 19 okt 2017 23:34 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 0
    Weergaves: 1524
  • DNX5220BT scherm vraagje
    door Rene196544 » 22 okt 2017 13:20 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 938
  • scherm TOTTOM blijft zwart
    door wanouwir » 27 dec 2018 00:47 » in TomTom
    Reacties: 5
    Weergaves: 1624

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”