Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
hallo ik heb een avic d3 navigatie gekocht via marktplaats en bij het opstarten van het systeem vraagt hij om een geboorteplaats in te voeren?
de vorige eigenaar heeft nooit een code ingevoerd zegt hij.
ik heb de org aankoopbon er bij dus hij is niet gestolen.
wat kan ik nu doen?
opsturen naar pioneer is te duur weet iemand nog iets anders?
Ik heb een probleem met mijn AVIC F9210BT.
Ik wilde vanmorgen een telefoon koppelen zodat ik handsfree kon bellen. Ik dacht dat mijn telefoon dicht genoeg was om te koppelen en het duurde erg lang. Mijn navigatie reageerde nergens meer op.
Toen heb...
Goedenavond mannen ik weet nog niet goed hoe deze site werkt maar ik heb een vraag over de f900bt helaas is de Bluetooth module (parrot) stuk gegaan kan je deze los bestellen zo ja wat zijn de kosten ? En kan je die er zelf eventueel inzetten ? Ik...
Twee weken geleden heb ik een occasion gekocht met daarin het Avic F920BT navigatiesysteem. De software uit 2010 zat hier nog in, dus ik heb inmiddels via navigation.com een nieuwe CD besteld en succesvol geïnstalleerd.
Ik heb gisteren een polo uit 2011 gekocht met daarin de pioneer Avic f9310bt.
Ik wil mijn telefoon koppelen via bluetooth, maar wanneer ik op het scherm bluetooth aan wil zetten lukt dat niet, blijft op uit staan. iemand misschien hier een oplossing...
Ik heb een probleem met mijn radio navigatie. Pioneer Avic F310BT .
sinds kort kan ik geen adres invoeren. deze is grijs belicht.
ook andere functie's doen het niet.
Enkel mijn history functie en ( naar mijn huis ) doen het.
Ik heb dit (AVIC-F970DAB) navigatiesysteem gekocht en laten installeren bij mijn dealer.
Ik ben er heeeel tevreden van en zou het niet meer kunnen missen.
Nu heb ik een probleem,hoe activeer ik op het navigatiesysteem de Apps links bovenaan op...