Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ja dat is mogelijk, dan moet je alleen de kaart selecteren.
dan kan je steeds zien waar je rijdt en hoe de weg loopt , er hoeft géén bestemming geselecteerd te zijn
door oostland.jan69 » 23 apr 2016 14:48 » in Renault
Ik rij in een renault laguna uit 2005.
Nu mijn probleem is met mijn navigatie systeem van carminat, dat hij de positie van de auto niet vindt meer ...sta steeds in de zee zeg maar. .
Misschien dat iemand dit weet te verhelpen.
Mijn dank zal heel...
Sinds enkele dagen is de app AVICSYNC (terug) beschikbaar in de iTunes app store. Deze app is te gebruiken in combinatie met de navigatie op de Pioneer navigatietoestellen van de AVIC-serie. AVICSYNC voegt onlinefunctionaliteiten...
Graag zou ik het forum de volgende vraag voorleggen.
In mijn recent gekochte audi A3 zit een pioneer F 960 Dab systeem aangesloten op een bose installatie.
Werkt op zich uitstekend, alleen zit ik met de volgende vraag.
Als ik de verlichting...
Goede morgen!
Even een vraag, ik wil het bovenstaande systeem aanschaffen. Ben zelf in het bezit van een iphone 6s plus en wil deze aansluiten voor appradio. Kan iemand mij vertellen welke kabels ik daarvoor nodig heb? En is er iemand bekend met de...
Hallo is het ook mogelijk dat het huisnummer wordt aangegeven op het scherm als je op je bestemming bent? Had hiervoor een avic d3 en die gaf het wel aan.
wie weet er of dat er andere software en kaarten op de AVIC F 806 BT gezet kan worden want het ziet er niet naar uit dat daar voorlopig
updates voor uitkomen het systeem draait nu op dat van Naviextras.als het mogelijk zou zijn zou ik er wat anders...
101070.jpg ik heb sinds kort dit systeem in mijn Ford Focus zitten en heb hier 2 vragen over.
ik kan geen DVD kijken terwijl mijn auto in beweging is, nou weet ik wel dat dit ook niet veilig is maar mijn vrouw die naast mij zit kan dus ook niet...