Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
De vraag is begrijpelijk maar onmogelijk eenduidig te beantwoorden. Het toestel AVD-W6010 dat jij opgeeft is alleen de Head Unit met het 5" beeldscherm. Voor de navigatie is een andere Hide Away Unit verantwoordelijk en waarschijnlijk zal dit een AVIC-8DVD zijn
Als je een touchscreen hebt kun je de CNDV-80MT gebruiken, een set van 3 DVD's voor heel Europa van 2008
Voor de unit met remote control ben je aangewezen op de CNDV-40R van 2006. De definitief laatste update. Geen ondersteuning meer.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Ik heb thuis 2 Pioneer ANH-P9r navi-radio's liggen. 1 heeft een zwart front en de ander een zilver. Beide werken nog prima. Er is 1 set kaarten bij, de CNCD60, een kaartupdate uit 2006. Daarna is er geen update meer uitgegeven voor...
Ik heb een probleem met mijn radio navigatie. Pioneer Avic F310BT .
sinds kort kan ik geen adres invoeren. deze is grijs belicht.
ook andere functie's doen het niet.
Enkel mijn history functie en ( naar mijn huis ) doen het.
Hallo,
pioneer avic 900bt, is mijn systeem, heb bij speedcamupdates.com flitspalen gedownload, en deze vervolgens in mijn systeem geladen volgens beschrijving.
Zie nu wel de kleine flitspaalicoontjes staan op de kaart, maar krijg helaas geen...
Sinds enkele dagen is de app AVICSYNC (terug) beschikbaar in de iTunes app store. Deze app is te gebruiken in combinatie met de navigatie op de Pioneer navigatietoestellen van de AVIC-serie. AVICSYNC voegt onlinefunctionaliteiten...
Graag zou ik het forum de volgende vraag voorleggen.
In mijn recent gekochte audi A3 zit een pioneer F 960 Dab systeem aangesloten op een bose installatie.
Werkt op zich uitstekend, alleen zit ik met de volgende vraag.
Als ik de verlichting...
Ik heb een vraagje waar ik graag het fijne zou van weten. Wanneer ik het contact in de eerste stand zet, start mijn navigatiesysteem op (dit is zoals het hoort). Om de motor niet onnodig te laten draaien (brandstofbesparing en...