Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Hallo, ik wil graag een mp3 cd wisselaar op mijn avic-x1. Alleen levert Pioneer die niet. Iemand anders misschien een goede oplossing, bv een ander merk met verloop stekker?
Op een Pioneer toestel past géén andere wisselaar (mp3) , alleen de wisselaars van Pioneer zelf (maar die hebben geen wisselaar mét mp3). verloop van een ander merk voor een Pioneer heb ik nog nooit van gehoord. enigste oplossing is dan de mp3 functie van de AVIC X-1 zelf te gebruiken
of ze moeten in de toekomst met een wisselaar komen die ook mp3 afspeelt
door michelbrand1976 » 10 mei 2016 23:32 » in V.A.G
Goedendag,
Ik heb in 2014 mijn RNS300 laten vervangen door een RNS510 (in mijn Passat van eind 2008). Meteen vanaf het begin werkte de stuurwiel-bediening niet goed en ben ik nog een keer bij de firma (Track Motion Apeldoorn) terug geweest. Nu kan...
In het kader van de verhuis-opruiming.
Een verhuisdoos vol met VDO Dayton 'spul'
Minimaal 1 werkende MS4200 RS, en een 6 CD wisselaar.
Afhalen te Amersfoort.
Ik heb gisteren me bmw 335i coupe bi turbo uit 2007 opgehaald met werkende wisselaar maar lijkt of er geen stroom op zit hij deed het wel maar krijg zelfs me wisselaar er niet uit via onboard menu entertainment geeft ie wel aan bezig met laden maar...
Goedenavond mannen ik weet nog niet goed hoe deze site werkt maar ik heb een vraag over de f900bt helaas is de Bluetooth module (parrot) stuk gegaan kan je deze los bestellen zo ja wat zijn de kosten ? En kan je die er zelf eventueel inzetten ? Ik...
Twee weken geleden heb ik een occasion gekocht met daarin het Avic F920BT navigatiesysteem. De software uit 2010 zat hier nog in, dus ik heb inmiddels via navigation.com een nieuwe CD besteld en succesvol geïnstalleerd.
Ik heb gisteren een polo uit 2011 gekocht met daarin de pioneer Avic f9310bt.
Ik wil mijn telefoon koppelen via bluetooth, maar wanneer ik op het scherm bluetooth aan wil zetten lukt dat niet, blijft op uit staan. iemand misschien hier een oplossing...