Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Stom wellicht maar heb een MP3 CD in mijn Traffic Pro gestopt en nu wil denkt tie dat er geen CD in zit of hij denkt dat het een Nav CD is. Weet iemand hoe ik deze CD er weer veilig uit krijg ?
alvast bedankt
Je kunt proberen om een kwartier lang de spanning eraf te laten daarna aansluiten en nog eens eject proberen.
Mocht dit niet werken, dan is waarschijnlijk het loopwerk defect.
Ik heb juist een Becker Traffic Pro BE 4721 op de kop getikt met 7.0 en 8.0 CD's er bij. Nu heb ik deze gekocht voor m'n oldtimer vanwege de looks, maar het is toch soms handig om te kunnen navigeren, dus ik heb ik de laatste (10.0) cd's gekocht....
Hallo medeformers,
Ik ben nieuw hier, ben John 50 jaar oud en een probleem met mijn Becker Indianapolis Pro 7950
De Becker Indianapolis Pro 7950 zit in mijn 30 jaar oude Mercedes W124
IMG_4379.JPG
Sinds een week geeft hij een GPS module error...
In mei 2016 is er een nieuwe versie kaarten Discovery Pro uitgekomen. Ik heb die gedownload en geinstallleerd op mijn navigatiesysteem. Afgelopen weekend terug gekomen van een uitje in Frankrijk en ivm files een andere route terug gereden. Tussen...
Beste Forum Leden
Ik heb een Volkswagen Golf 7 met een Discovery Pro navigatie systeem mie kan mij vertellen waar ik kan vinden waar het MAC adres ergens staat dat heb ik nodig om mijn Mobiele Hotspot voor Car-Net .
Johnnyboij
Ik ben sinds kort in het bezit van een VW Golf 7 met Discover Pro met een verouderde software (2014). Nu wil ik deze graag updaten, en heb de kaarten in 1 bestand gedownload (23.6 GB). Nu heb ik het uitpak programma 7zX...
Ik heb een VW Golf van 12-2016 met Discover Pro.
De auto komt oorspronkelijk uit Denemarken.
De Discover Pro werkt vlekkeloos, natuurlijk in het Nederlands gezet inmiddels.
Ook Apple Carplay en Car-Net werken prima.