Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Wie Kan mij vertellen hoe je een andere stem kunt instaleren in een becker systeem.
Is het trouwens wel mogelijk????!!!!!!
En waar kan ik een cd kopen waar de snelheid controles opstaan en hoe heet deze
Bij mijn weten kun je geen stem toevoegen aan degene die je nu op/in je systeem hebt. Een jaar of twee geleden was er (tijdelijk) wel zoiets in Duitsland, maar een NL variant is er nooit geweest.
In de transporter waarin ik rij zit een compositionele media VW radio. Hierop zit alles behalve navigatie. Ik heb tegels van de radiozenders maar die zijn zonder logo's.
Kan ik logo's toevoegen en gaat dit? Ik kan dat niet vinden in het...
Ik heb sinds kort een VW 7 variant, met een discover media systeem. Het probleem is dat ik de stem van de navigatie het niet doet. Het maakt niet uit wat ik in de volume setting aanpas hiervoor. (Nu heb ik gelezen dat de stem geen pretje is, maar ik...
De RTI navigatie van mijn Volvo C 30 werkt niet, geeft als melding dat er een DVD geplaatst moet worden.
Er zit een DVD in en waarschijnlijk zelfs 2, mis 2 DVD's in de cassette.
Maar krijg deze niet uit de DVD lezer. Zie trouwens geen eject knop,...
Sinds kort bezit ik een Mercedes van de B-klasse van oktober 2005.
In het navigatiesysteem zit een oorspronkelijke cd 3 met daarop (o.a.?) Duitsland.
In rood staat erop AUDIO 50 APS
Verder nog:
A 169 827 17 59
B6 782 3388
1633.910
door dullaart1947 » 27 jan 2016 15:46 » in Renault
Ik ben sinds vorige week in het bezit van een Renault grand scenec van 2007 met een Carminat Uniformeé2 navigatie systeem.
Nu ben ik op zoek naar de code om in het systeem menu te komen.
Kan iemand mij hier Aub aan helpen ?? :?:
Voor de tweede keer is de navigatie uit mijn Audi A3 2.0 TDI uit 2009 gestolen.
Nu wil ik eens wat anders dan de jat-gevoelige RNS-E die er standaard inzit.
Wat zijn op de moment de beste systemen?
Budget is (incl. inbouw) zo'n...