Hallo,
zijn er hier RNS510 gebruikers die van een "normale" RNS510 zijn overgestapt naar een RNS510 met LED scherm?
Ik overweeg zelf wel over te stappen, mede door het Regensburg syndrome en ben benieuwd of het nieuwe LED scherm weer anders/beter is
Grt Ron
RNS510 vs RNS510 LED version
-
- Normal Member
-
- Senior Member
Wat heeft het Regensburg Syndroom te maken met het soort beeldscherm?
Dat een toestel ineens weer terugspringt naar de lokatie van fabricage lijkt me hier geheel los van te staan
Dat een toestel ineens weer terugspringt naar de lokatie van fabricage lijkt me hier geheel los van te staan
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Normal Member
Klopt wat je zegt, laat ik het anders formuleren.
Mijn RNS510 A-versie werkte (en werkt nog steeds) perfect met Firmware 1100, maar ik heb een camera/embleem ingebouwd en om die werkend te krijgen moet je hogere firmware instaleren, je krijgt dan een larger RVC screen.
Evhter na deze update heb ik last van het Regensburg syndrome, ik moet dan 2 km rijden voordat het signaal opgepakt word, ik word daar gek van, voorheen had ik dat nooit, als ik een garage uitkom wil ik direkt weten of ik links of rechts moet..........
Kortom, voor mij is dat rede om voor nieuwe RNS510 met LED scherm te gaan kijken............
Mijn RNS510 A-versie werkte (en werkt nog steeds) perfect met Firmware 1100, maar ik heb een camera/embleem ingebouwd en om die werkend te krijgen moet je hogere firmware instaleren, je krijgt dan een larger RVC screen.
Evhter na deze update heb ik last van het Regensburg syndrome, ik moet dan 2 km rijden voordat het signaal opgepakt word, ik word daar gek van, voorheen had ik dat nooit, als ik een garage uitkom wil ik direkt weten of ik links of rechts moet..........
Kortom, voor mij is dat rede om voor nieuwe RNS510 met LED scherm te gaan kijken............
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 1665