Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
De DVD voor West Europa voor de RNS 510 heeft een stel logootjes die interessant kunnen zijn.
Via Michelin Traffic (France) en Trafficmaster (Intelligent driving)
Dit zijn beide TMC diensten die je normaliter niet hebt.
Ook heel geestig dat VW, Traffic met dubbel-f schrijft terwijl de officiële naam Trafic is
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Ik heb een golf V 2007 model waar ik zelf een rns 510 in heb geplaatst. Wat mij opvalt is dat als het buiten onder de 0 graden is, en ik start in de ochtend mijn motor, krijg ik SWL installation in progress.... te zien op scherm....
Hallo allen, laatste tijd maakte de fan in mijn rns een ronkend geluid, maar nu doet deze blijkbaar niks meer.
Gisteren na een uur rijden crash van mn rns en herstart...denk van te warm te worden.
Ik ben sinds 2012 in het bezit van de Ultinon Volkswagen RNS 510 van Navaudio.
Toendertijd werd mij verteld dat kaartupdates in de toekomst gratis waren. maar toen ik er om kwam wisten ze nergens wat vanaf.
(was wel 1 van de dingen...
Vandaag geprobeerd om een nieuwe firmware om mijn Rns510 te installeren. Installatie liep voorspoedig maar toen ik na een tijdje terug kwam zag ik dat het scherm op zwart stond, de cd uitgespuugd en dat hij niet meer reageerde.
Cd weer...
Voor de wintersport heb ik de beschikking over een Volkswagen Tiguan uit november 2011.
Nu heb ik echter een aantal vragen over deze auto en het ingebouwde navigatie - radio systeem.
Sinds vanmorgen start RNS 510 niet meer op. Ik krijg VW Navigatie logo dan zwart scherm, dan gaat de verlichting rondom het scherm en hele tijd opnieuw uit het niets kan iemand mij helpen
ik heb een cd rom gepakt en had via ergenst een bestand swl...
Ik heb een rns 510 C type en hw41 sw 2720.
Vandaag geupdate eerst naar 3810 en dat werkte goed.
Daarna update naar 4120. Dat ging ook goed, echter is er geen geluid meer.
Daarna gedowngrade naar 3810 en het geluid bleef weg.