Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Wellicht een simpele vraag maar hoe krijg ik de gps-dvd uit de houder. Heb het kastje al wel gevonden onder de chauffeursstoel van mijn Prius 2009 maar als ik het knopje reject indruk gebeurt er niets. Ook niet als het contact aan staat. Moet ik iets doen met de knoppen op het bedieningspaneel (dat is wel het geval geloof ik met de nieuwe priusmodellen?)
De RTI navigatie van mijn Volvo C 30 werkt niet, geeft als melding dat er een DVD geplaatst moet worden.
Er zit een DVD in en waarschijnlijk zelfs 2, mis 2 DVD's in de cassette.
Maar krijg deze niet uit de DVD lezer. Zie trouwens geen eject knop,...
Sinds kort bezit ik een Mercedes van de B-klasse van oktober 2005.
In het navigatiesysteem zit een oorspronkelijke cd 3 met daarop (o.a.?) Duitsland.
In rood staat erop AUDIO 50 APS
Verder nog:
A 169 827 17 59
B6 782 3388
1633.910
Mijn systeem valt met enige regelmaat uit tijdens het rijden.
Ik heb de spanning gemeten tijdens dat het systeem aanstond en deze valt niet weg.
Wat mij doet geloven dat het systeem een software...
goeden dag
ik zet met een vraag waar ik geen antwoord op krijg ik zoek een nieuwe navigatie en mijn oog is gevallen op de gramin drive 6 lmt -s
echter ik lees dat je voor de file informatie je smartphone via een app moet koppelen met je navigatie...
Zoals velen is ook mij gps antenne op het dak defect.
Nu wil ik dit vervangen door een los exemplaar onder het dashboard. Via dit forum er achter gekomen dat de stekker een smb female moet zijn, echter ik heb een vierkant stekkertje...
Hallo medeformers,
Ik ben nieuw hier, ben John 50 jaar oud en een probleem met mijn Becker Indianapolis Pro 7950
De Becker Indianapolis Pro 7950 zit in mijn 30 jaar oude Mercedes W124
IMG_4379.JPG
Sinds een week geeft hij een GPS module error...