Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Weet je zeker dat het een USB-kabel is? Lijkt veel meer op een 4-pins Firewire-aansluiting.
Kijk hier eens rond: http://www.allekabels.nl/category/1742/ ... abels.html Let ook op de plaatjes van de verschillende "stekkertjes"
Goede alternatieven : Firewire (= iLink) = IEEE1394
Let op: Firewire en USB zijn NIET uitwisselbaar op een computer.
Succes ermee.
De echte MS2000/2100 hadden zo'n buitenmodel USB aansluiting.
Niet trapezium-vormig maar rechthoekig
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Beste mensen ik ben op zoek naar deze cd van Ford navigatie cd2-BNL+IRE_2008_FX v3
het gaat om software voor Ford/Blaupunkt travelpilot FX wie kan mij hier aan helpen
Ik heb een klein vraagje omtrent het uitwerpen van garmin toestel via usb
Heb een garmin oregon 450
Ben hier wel tevreden over
Heb er zowel wandelingen als fietstochten opstaan
Als ik de gps nu wil ontkoppelen via usb hoe moet dit dan...
Heeft er al iemand ervaring met het inlezen van coördinaten vanuit een USB-stick bij een Opel Astra K 2016 met het Navi 900 systeem?
Ik ben al zo ver dat ik weet dat de coördinaten in decimalen moeten worden ingevoerd. Als ik dat doe volgens de...
door dannygroeneveld » 12 nov 2018 11:04 » in Mitac Mio
Hi I need help. I cannot figure out a solution for my challenging problem. If I connect my MIO Cyclo 500 navigation device to my old Samsung Tab using a USB cable, then all 2 folders on the MIO can be accessed (mio_system and mio_data) from the tab....