Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Er is maar één manier: via TomTomHOME een kaart kopen en op je TTGO 500 installeren.
Elke andere manier, als die al zou bestaan is illegaal, daar doen we hier niet aan, zoals je zou moeten weten. Je hebt immers het Reglement rules.php gelezen toen je je aanmeldde
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________ Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hallo met de snater: Ik zit met het probleem dat MyDrive een nieuwe kaart heeft gedownload voor mijn tomtom GO6000.
als de download op 100% staat blijft MyDrive continue controleren maar installeert de kaart niet op mijn tomtom. Hoe zou ik dat op...
Ik ben sinds 2012 in het bezit van de Ultinon Volkswagen RNS 510 van Navaudio.
Toendertijd werd mij verteld dat kaartupdates in de toekomst gratis waren. maar toen ik er om kwam wisten ze nergens wat vanaf.
(was wel 1 van de dingen...
hallo
ik wil mijn rsn510 van een andere firmware voorzien , nu staat er 3970 versie op .
als ik hem update naar één van de laaste nieuwe versies ben ik dan al mijn muziek kwijt die op de hd staan ??
of blijven deze er op staan en kan ik zonder...
Ben splinternieuw hier en heb de volgende vraag:
Ik heb een oude tomtom one 3rd edition met daarop benelux-kaart 960_7056.
Regelmatig merk ik dat hij niet meer echt actueel is.
Kan iemand me vertellen wat de meest actuele...
Hallo ,hier juist op dit forum beland in de hoop een kennis van mij te kunnen helpen die niet zo vertrouwd is met allerlei pc gerelateerde zaken zoals gps aansluiten aan pc etc.
Zijn gps van 2006 is uit de houder gesprongen tijden het rijden(moto)...
Als ik mijn TomTom Start 20 aansluit op mijn laptop (Windows 10) krijg ik na een paar minuten de melding dat ik de TomTom moet aansluiten (verbinding verbroken).
Beste, ik heb tomtom go mobiel op mijn smart telefoon geinstalleerd.
Mijn vraag is deze; Hoe kan ik een GPX track bestand in MIJN ROUTES laden?
Heb wel langs MyDrive Connect geprobeerd, maar hoe ik navigatiesysteem eraan moet toevoegen is me een...