Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Hallo, als ik mc guider installeer op mijn N95 dan gaat dit prima. Op het moment dat ik hem wil opstarten krijg ik disc error?? Weet iemand me hiermee verder te helpen. Wat doe ik fout??
Hallo, ik heb de software op het kaartje gezet. Vervolgens heb ik via de telefoon geinstalleerd. De software staat volgnes mij op de telefoon. De kaarten staan op het kaartje.
In ieder geval alvast bedankt voor het meedenken.
Heeft er al iemand ervaring met het inlezen van coördinaten vanuit een USB-stick bij een Opel Astra K 2016 met het Navi 900 systeem?
Ik ben al zo ver dat ik weet dat de coördinaten in decimalen moeten worden ingevoerd. Als ik dat doe volgens de...
Ik heb sinds een paar dagen een Nissan Primera uit 2004 met navi.
Ik kan alleen de navi computer niet vinden om de software te updaten.
Waar kan ik deze computer vinden?
Ik heb een Hyundai ix20 van 2010,Nu heb ik een probleem met het touchscreen van mijn audio en navigatiesysteem.
Heel vaak reageert het touchscreen niet als ik het aanraak. Soms in het begin wel en als je dan bezig ben met adres ingeven dan weigert...
vorige week mijn VW navigatie systeem VW Golf Variant 7, geupdate naar een versie 2017/2018 en nu stopt soms mijn navigatie ermee en ook is het gehelen infotainment systeem niet meer te bedienen. ook gebeurt het dat het systeem zich spontaan ineens...
Ik heb een probleem met mijn radio navigatie. Pioneer Avic F310BT .
sinds kort kan ik geen adres invoeren. deze is grijs belicht.
ook andere functie's doen het niet.
Enkel mijn history functie en ( naar mijn huis ) doen het.
Ben in bezit van een bmw320d E46 station uit 2005 met een navigatiesysteem PC5400 en een 5000mm monitor (?).
Wil op dit systeem een achteruitrijcamera aansluiten.
Nu wordt er steeds verwezen naar al geplaatste vragen en reacties,...