Firmware 1120 RNs 510
-
- Starting Member
Firmware 1120 RNs 510
Heeft er iemand een link waar de firmware 1120 te downloaden is of kan iemand een kopie maken als die een dvdtje heeft, heb evt een firmware 2660 te ruil.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: Firmware 1120 RNs 510
Kijk je uit met downloaden???kan erg fout gaan.. begrijp dat je nu 2660 op je toestel heb staan die niet helemaal lekker werkt?jeradu schreef:Heeft er iemand een link waar de firmware 1120 te downloaden is of kan iemand een kopie maken als die een dvdtje heeft, heb evt een firmware 2660 te ruil.
Als je langskomt zet ik er weer 1120 voor je op.. kosteloos overigens voordat iedereen hier weer gelijk op mn klep valt..
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: Firmware 1120 RNs 510
Waarom niet meteen naar firmware 1200?jeradu schreef:Heeft er iemand een link waar de firmware 1120 te downloaden is of kan iemand een kopie maken als die een dvdtje heeft, heb evt een firmware 2660 te ruil.
Kan bij de dealer geüpdate worden naar 1200.
1200 is een officiële versie in tegenstelling tot 2660.
[u][b]www.vasscarelectronics.nl[/b][/u]
Demo auto: Volkswagen Golf V GTI 2.0 TFSI met onder andere:
DVD beeld vrijgeschakeld via laptop, RNS510, Fiscon Basic Plus bluetooth carkit en achteruitrijcamera Golf 6 gemonteerd in een Golf 5 (in VW embleem)
DVD beeld vrijgeschakeld via laptop, RNS510, Fiscon Basic Plus bluetooth carkit en achteruitrijcamera Golf 6 gemonteerd in een Golf 5 (in VW embleem)
Hide post links |
-
- Starting Member
Je bent dus duidelijk niet op de hoogte van die versie icm de oude gateway....
Hide post links |
-
- Senior Member
Dit is niet van toepassing voor firmware 1200 in tegenstelling tot 2660 die bij de verkeerde can gateway de can-bus wakker houdt. 1120 is nagenoeg identiek aan 1200. 1120 is af-fabriek ingevoerd ivm een aantal bugs. 1200 is de versie die later dmv een cd geupdate wordt voor toestellen die niet over 1120 beschikken.jeradu schreef:Je bent dus duidelijk niet op de hoogte van die versie icm de oude gateway....
Hide post links |
-
- Starting Member
OK, sorry dat wist ik niet, maar ik las in het andere topic dat firmware 1200 niet veel voordelen geeft tov 1120, dus weet niet of het de moeite waard is, heb nu 1120 draaien.vwgolf schreef:Dit is niet van toepassing voor firmware 1200 in tegenstelling tot 2660 die bij de verkeerde can gateway de can-bus wakker houdt. 1120 is nagenoeg identiek aan 1200. 1120 is af-fabriek ingevoerd ivm een aantal bugs. 1200 is de versie die later dmv een cd geupdate wordt voor toestellen die niet over 1120 beschikken.jeradu schreef:Je bent dus duidelijk niet op de hoogte van die versie icm de oude gateway....
Hide post links |
-
- Senior Member
Heb het zelf nog niet getest maar er wordt ook op dit forum gemeld dat met firmware 1200, SDHC geheugenkaarten worden gelezen. Daarnaast worden er een aantal bugs verholpen.jeradu schreef:OK, sorry dat wist ik niet, maar ik las in het andere topic dat firmware 1200 niet veel voordelen geeft tov 1120, dus weet niet of het de moeite waard is, heb nu 1120 draaien.vwgolf schreef:Dit is niet van toepassing voor firmware 1200 in tegenstelling tot 2660 die bij de verkeerde can gateway de can-bus wakker houdt. 1120 is nagenoeg identiek aan 1200. 1120 is af-fabriek ingevoerd ivm een aantal bugs. 1200 is de versie die later dmv een cd geupdate wordt voor toestellen die niet over 1120 beschikken.jeradu schreef:Je bent dus duidelijk niet op de hoogte van die versie icm de oude gateway....
Hide post links |
-
- Starting Member
OK dat is wel een voordeel , maar daarna moet je waarschijnlijk weer al je muziek en de kaarten opnieuw installeren wat ook aardig wat tijd kost.vwgolf schreef:Heb het zelf nog niet getest maar er wordt ook op dit forum gemeld dat met firmware 1200, SDHC geheugenkaarten worden gelezen. Daarnaast worden er een aantal bugs verholpen.jeradu schreef:OK, sorry dat wist ik niet, maar ik las in het andere topic dat firmware 1200 niet veel voordelen geeft tov 1120, dus weet niet of het de moeite waard is, heb nu 1120 draaien.vwgolf schreef:
Dit is niet van toepassing voor firmware 1200 in tegenstelling tot 2660 die bij de verkeerde can gateway de can-bus wakker houdt. 1120 is nagenoeg identiek aan 1200. 1120 is af-fabriek ingevoerd ivm een aantal bugs. 1200 is de versie die later dmv een cd geupdate wordt voor toestellen die niet over 1120 beschikken.
Hide post links |
-
- Senior Member
Afhankelijk van de firmware versie die op het moment van updaten geinstalleerd is, moet ook de kaart + muziek opnieuw geinstalleerd worden.jeradu schreef:OK dat is wel een voordeel , maar daarna moet je waarschijnlijk weer al je muziek en de kaarten opnieuw installeren wat ook aardig wat tijd kost.vwgolf schreef:Heb het zelf nog niet getest maar er wordt ook op dit forum gemeld dat met firmware 1200, SDHC geheugenkaarten worden gelezen. Daarnaast worden er een aantal bugs verholpen.jeradu schreef:
OK, sorry dat wist ik niet, maar ik las in het andere topic dat firmware 1200 niet veel voordelen geeft tov 1120, dus weet niet of het de moeite waard is, heb nu 1120 draaien.
Hide post links |
-
- Starting Member
Weet je of dit bij 1102/1120 ook het geval is?vwgolf schreef:jeradu schreef:OK dat is wel een voordeel , maar daarna moet je waarschijnlijk weer al je muziek en de kaarten opnieuw installeren wat ook aardig wat tijd kost.vwgolf schreef:
Heb het zelf nog niet getest maar er wordt ook op dit forum gemeld dat met firmware 1200, SDHC geheugenkaarten worden gelezen. Daarnaast worden er een aantal bugs verholpen.
Afhankelijk van de firmware versie die op het moment van updaten geinstalleerd is, moet ook de kaart + muziek opnieuw geinstalleerd worden.
Hide post links |
-
- Senior Member
jeradu schreef:
Weet je of dit bij 1102/1120 ook het geval is?
Durf ik niet met zekerheid te zeggen omdat ik dit zelf nog niet heb geprobeerd.
Misschien iemand anders die dit heeft geprobeerd?
Hide post links |
-
- Normal Member
Volgens mij ben je ze kwijt.
Ik ging van 1024 naar 904 en ik moest muziek + kaarten opnieuw installeren.
Van 904 naar 2664 hoefde dat niet.
Ik ging van 1024 naar 904 en ik moest muziek + kaarten opnieuw installeren.
Van 904 naar 2664 hoefde dat niet.
Hide post links |
-
- Average Member
Ik begrijp uit voorgaande berichten dat 1200 de meest recente officiele versie is.
Ik heb zelf nu 1100 draaien via de VW garage.
Kan iemand mij vertellen:
1) Wat de verschillen zijn tussen 1100 en 1200 (ik lees in dit forum verschillende/tegengestelde berichten)?
2) Is het mogelijk 1200 (met 1100 als basis) te installeren MET behoud van kaarten en vooral muziek?
Indien de voordelen nl niet erg groot zijn, zie ik er van af, want al mijn muziek overzetten kost mij teveel tijd.
Inmiddels ook de VW garage gebeld met dezelfde vragen, maar je raadt het al, ze hebben er helaas geen kaas van gegeten. Dank voor de antwoorden.
1) Wat de verschillen zijn tussen 1100 en 1200 (ik lees in dit forum verschillende/tegengestelde berichten)?
2) Is het mogelijk 1200 (met 1100 als basis) te installeren MET behoud van kaarten en vooral muziek?
Indien de voordelen nl niet erg groot zijn, zie ik er van af, want al mijn muziek overzetten kost mij teveel tijd.
Inmiddels ook de VW garage gebeld met dezelfde vragen, maar je raadt het al, ze hebben er helaas geen kaas van gegeten. Dank voor de antwoorden.
RNS510 (Volkswagen)
Hide post links |
-
- Senior Member
1) niet veel verschillen een aantal bugs worden opgelost en je zou SDHC kaarten tot 32GB kunnen gebruiken, heb dit overigens nog niet getest. Tevens zou je zelf POI kunnen toevoegen.coen1 schreef:Ik begrijp uit voorgaande berichten dat 1200 de meest recente officiele versie is.
Kijk hier voor meer info: viewtopic.php?t=14013
2) is helaas niet mogelijk data gaat verloren zowel navi als muziek.
Hide post links |
-
- Average Member
Tsja, dat is dus net als bij de kaarten, oude (zure) wijn in nieuwe zakken.
Ik sla de 1200 dus over. Wederom een gemiste kans van het VW concern.
Maar dank voor je antwoord!
Ik sla de 1200 dus over. Wederom een gemiste kans van het VW concern.
Maar dank voor je antwoord!
RNS510 (Volkswagen)
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 1468
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1768
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 2262
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 1549
-
-
Reacties: 3
Weergaves: 6943
-
-
Carminat SH1 pijltjes navigatie firmware beschadigd?
door Morris » 08 mar 2017 10:45 » in Navigatie algemeen -
Weergaves: 648
-
-
-
Waar kan ik zien welke kaarten en firmware ik heb ?
door Ray Bos » 06 jul 2017 17:48 » in Vaste Pioneer systemen -
Weergaves: 876
-