Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik ben in het bezit van ee VDO PN2050 met europa kaart.
Mijn vraag is:als je hem update met de laatste software van VDO doet hij dan ook gelijk de kaart updaten?
of moet dat ergens appart? mijn kaart die erin zit is 2007/2008
Beste mensen,
Sinds kort zijn wij in bezit van een Renault Megane bouwjaar 2013. Dit is onze eerste auto met ingebouwd gps systeem.
Nu blijkt dat de materiaal van het ingebouwde navigatie systeem niet actueel is.
Wie kan mij helpen om het...
Ik heb een Renault Megane gekocht, met een mooi navigatiesysteem, maar met een kaart van 2007. Deze wil ik updaten maar de recentste kaart die ik kan vinden is van 2012.
Weet iemand of het mogelijk is om dit systeem te updaten...
ik wil ook graag mijn firmware updaten. Hoe kan ik dit het beste doen.
Ik heb nu versie: 3970. Behoud ik dan wel mijn instellingen in mijn boordcomputer of
ben ik na de update alles kwijt. Welke firmware kan ik het best gebruiken volgens...
door Verwijderde gebruiker 116767 » 27 nov 2015 13:50 » in V.A.G
Er is voor de Discover Media, Discover Pro en de Discover Media PQ een nieuwe kaart update, te downloaden via onderstaande link. Selecteer links welke auto, bouwjaar en type navi je wilt hebben:
door verwijderd-127105 » 10 dec 2015 22:51 » in Garmin
Hoi Allemaal, Ik ben Danny en nieuw hier...
Maar ik heb ook een probleem met mijn Nüvi 2699 LMT-D
Tot de eerste update ging alles goed.
Sd kaart geplaatst en Garmin expres geïnstalleerd en de Nüvi laten updaten...
Tijdens de installatie gaf Garmin...