RNS 510 / JVC KW-NX7000

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
Pichenibule
New Member
New Member

RNS 510 / JVC KW-NX7000

Bericht door Pichenibule »

Heb sinds november 2008 een VW Passat, met executive plus pakket; dus de RNS 510. 2 maanden later is er 2x ingebroken en 2x het systeem gejat. Nu zoek ik een oplossing:
1. niets meer laten inbouwen
2. betere alarminstallatie (momenteel enkel klasse 1)
3. voorstel van Athlon is om JVC KW-NX7000 te laten inbouwen vanwege afneembaar scherm (schijnbaar worden er wekelijks RNS 510 systemen gejat)

Nu is mijn vraag: als ik verander van systeem en de JVC kies, waar moet ik dan rekening mee houden in termen van esthetiek en functionaliteit?

Edwin

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

De afneembaarheid van het JVC scherm is een zeer betrekkelijke zaak want het onderdeel is zodanig groot en dik dat het haast ondoenlijk is om het telkens te verwijderen, ergens in een tas erbij te stoppen en mee te sjouwen.

Daarbij komt nog dat, gezien evaringen totnutoe, er vwb kaartupdates niets positiefs over JVC valt te zeggen
Uiteraard is esthetisch verantwoorde inbouw mogelijk maar niet zo mooi valk als bij de RNS510
Bovendien is de functionaliteit anders dan bij de originele uitrusting

Als je vast wilt houden aan een vast ingebouwd systeem neem je desnoods een Pioneer of een Kenwood maar dan lever je in op kwaliteit en kom je uiteindelijk uit bij een alarminstallatie van een hogere klasse
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “V.A.G”