DVD90 Navigatie

Alles met betrekking tot Opel navigatie
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

DVD90 Navigatie

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Uit een aantal experimenten is gebleken dat de structuur van de DVD's voor de DVD90 en de BMW-High systemen volledig overeenkomt. De betreffende DVD's zijn dan ook onderling uitwisselbaar.
Voor Opel-rijders wellicht een voordeel omdat de BMW DVD's regelmatig gebruikt worden aangeboden.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mg25
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jan 2009 12:50

Bericht door mg25 »

Hallo Gerritje,

Vroeg me af of dit ook geldt voor dvd100?
Momenteel heb ik geen flitspalen, die mogelijk wel op de bmw cd/dvd staan.

Met vriendelijke groet,

mg25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

De DVD100 en de CD60/80 zijn een concept van Delphi dat "werkt" met het SDAL fileformaat
Dit is absoluut ongeschikt om ook maar iets aan toe te voegen.
Er is geen uitwisselbaarheid met enig ander systeem

Ook de BMW DVD's/CD's bevatten geen flitspalen
Dit betreft alleen die dvd's die door de eigenaar zelf zijn gepimpt met bijv Pimp-My-Nav
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mg25
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jan 2009 12:50

Bericht door mg25 »

Hallo Gerritje,

Bedankt voor je snelle reactie.
Is er ook een mogelijkheid om de flitspalen zelf als poi's te installeren of gaat dat te buiten?

Bij voorbaat dank

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Misschien dat mijn vorige bericht niet duidelijk genoeg was: je kunt helemaal niets vernderen of toevoegen bij dit systeem
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • VW navigatie update 2017/2018 navigatie systeem loopt vanst
    door Peterdekoning » 07 okt 2018 18:13 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 1607
  • Navigatie
    door rowenjawil » 17 okt 2016 18:10 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 0
    Weergaves: 1014
  • Navigatie IX20 probleem met touchscreen
    door Paul1953 » 14 nov 2016 18:13 » in Hyundai
    Reacties: 1
    Weergaves: 3788
  • upgrade CD navigatie Volkswagen Phaeton
    door FVDL » 20 nov 2016 15:05 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 984
  • Audi navigatie plus RNS-E scherm
    door Audivirus » 23 dec 2016 15:49 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 0
    Weergaves: 1236
  • Navigatie Toyota Auris
    door Bjorn76 » 22 jan 2017 14:02 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 0
    Weergaves: 1697
  • Carminat SH1 pijltjes navigatie firmware beschadigd?
    door Morris » 08 mar 2017 10:45 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 0
    Weergaves: 972

Terug naar “Opel”