wie kan mij helpen vdo ms 4150

Ronnie vd linden
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 dec 2008 20:35

wie kan mij helpen vdo ms 4150

Bericht door Ronnie vd linden »

Hallo
Ik heb een vdo ms4150 waar nu c-iq van teleatlas op zit met een supercode
Deze is van 2006 dus heelveel wegen staan er niet op, en het is allen voor de benelux.
Ik wil graag europa er op hebben met alle binnenwegen maar dan moet ik volgens mij een nieuwe dvd aanvragen en die kost iets van 199 euro
Welke mogelijkheden zijn er nog meer voor dit type?
Kan ik ook van c-iq af of zit dat standaard op deze radio?
Welke software kan er nog meer in?

Wie o wie kan mij helpen

Groeten Ronnie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Re: wie kan mij helpen vdo ms 4150

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ronnie vd linden schreef:Hallo
Ik heb een vdo ms4150 waar nu c-iq van teleatlas op zit met een supercode Deze is van 2006 dus heelveel wegen staan er niet op, en het is allen voor de benelux.
Je zult je vergissen, Supercode bestaat pas vanaf april 2007
Ik wil graag europa er op hebben met alle binnenwegen maar dan moet ik volgens mij een nieuwe dvd aanvragen en die kost iets van 199 euro
Dat lijkt me onverstandig want het apparaat kan alleen met cd's overweg
Welke mogelijkheden zijn er nog meer voor dit type?
Kan ik ook van c-iq af of zit dat standaard op deze radio?
Welke software kan er nog meer in?

Wie o wie kan mij helpen

Groeten Ronnie
Jouw toestel kan alleen maar met Supercode CD's werken en daarvoor moet je dus eerst een Supecode incl CD(s) kopen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ronnie vd linden
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 dec 2008 20:35

Bericht door Ronnie vd linden »

Ja klopt heb het na gekeken en het is 2007
Dus er zijn geen andere mogelijkheden

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Nee helaas
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • 2595LMT plaatjes ontbreken. Wie kan mij helpen?
    door JaapV » 30 jun 2017 12:24 » in Garmin
    Reacties: 0
    Weergaves: 797
  • Kan NT kaart niet laden op Nuvi 57
    door Ralph_K » 04 okt 2016 21:26 » in Garmin
    Reacties: 0
    Weergaves: 899
  • Kan geen kaart update DNX521DAB
    door ehidding » 22 okt 2016 16:02 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 1021
  • let op scherm kan omgekeerd zijn"....
    door Xsjlo » 07 jun 2017 23:39 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 1161
  • Waar kan ik zien welke kaarten en firmware ik heb ?
    door Ray Bos » 06 jul 2017 17:48 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 1215
  • Mio MiVue Drive 66 LM Truck kan route niet berekenen
    door morjos » 15 mar 2021 15:22 » in Mitac Mio
    Reacties: 0
    Weergaves: 1230
  • Welke gratis navigatie app kan je gebruiken zonder een route in te voeren?
    door Peter Kudelstaart » 12 apr 2022 20:21 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 2
    Weergaves: 943

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”