Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Heb een nieuw navigatie Garmin Nüvi 65. Heb ingesteld op nederlands. Iedere keer als ik mijn navigatie aanzet start die op in Duits. Lukt niet om dat te veranderen
Ik heb een Qlarion QY5002SD in mijn Suzuki Swift uit 2008 zitten welke steeds maar opnieuw blijft opstarten. Dit is begonnen met een aantal keer opnieuw opstarten en dat hij daarna aan bleef, maar nu blijft hij maar opnieuw opstarten.
Heeft...
Ik heb een vraagje waar ik graag het fijne zou van weten. Wanneer ik het contact in de eerste stand zet, start mijn navigatiesysteem op (dit is zoals het hoort). Om de motor niet onnodig te laten draaien (brandstofbesparing en...
Heeft er al iemand ervaring met het inlezen van coördinaten vanuit een USB-stick bij een Opel Astra K 2016 met het Navi 900 systeem?
Ik ben al zo ver dat ik weet dat de coördinaten in decimalen moeten worden ingevoerd. Als ik dat doe volgens de...
door Jorisrenkens » 05 nov 2016 13:06 » in Peugeot
Hallo. Bij mijn navigatie RT 3/4 in een 308, krijg ik telkens een melding van Harddisk in progress . Daarna valt het hele systeem uit, radio, navigatie, het scherm klapt in en het systeem start zich weer op. Dit kan 1 tot 5 keer per dag zijn. Er zit...
Hoi, ik heb een volkswagen scirocco uit 2008, met een naar probleem, ik heb onlangs een media in kabel via bol.com besteld, en aangesloten, muziek werkt goed en ook goede kwaliteit, alleen wanneer ik contact uit heb doet de aux niks, maar dat snap...