Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
In het kader van de verhuis-opruiming.
Een verhuisdoos vol met VDO Dayton 'spul'
Minimaal 1 werkende MS4200 RS, en een 6 CD wisselaar.
Afhalen te Amersfoort.
Van de week in de kringloopwinkel deze autoradio gekocht voor een heel zacht prijsje.
Ik wilde hem gaan gebruiken in mijn youngtimer, omdat hij wel mooi bij de tijdsperiode van de auto past.
Hij lijkt prima te werken, maar de achtergrond verlichting...
Ik heb voor mijn Youngtimer mazda 626 de bovengenoemde autoradio met navigatie gekocht.
Ik weet dat de laatst uitgegeven kaarten waarschijnlijk niet erg actueel zullen zijn, maar ik vind het toch wel leuk om dat erbij te hebben.
Wat zijn de laatst...
door Beckermanneke » 09 mar 2016 18:31 » in TomTom
Ik heb ontdekt dat de adressen die ik aan maak in My Drive op mijn PC na overseinen in mijn Tomtom GO veranderd in een ander adres, zie onderstaand voorbeeld, en volgens Tomtom klantenservice is dit normaal dat hij dit doet?
Beste, ik heb tomtom go mobiel op mijn smart telefoon geinstalleerd.
Mijn vraag is deze; Hoe kan ik een GPX track bestand in MIJN ROUTES laden?
Heb wel langs MyDrive Connect geprobeerd, maar hoe ik navigatiesysteem eraan moet toevoegen is me een...
Mijn vader doet al heel lang met een oude TomTom en ik wil graag een nieuwe GPS voor hem kopen. Ook weet ik dat hij graag een dashcam zou hebben. Hij heeft geen mobiel internet op zijn telefoon op buitenshuis, wel een moderne LG Android 7-telefoon...