Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Weet iemand of en hoe er in een Saab 9-3 uit 2004 achteraf op een beetje nette manier een navigatiesysteem is in te bouwen? Heeft iemand daar ervaring mee?
In mijn bestelbus zit navigatie Carminat Navigation Informee 2 V28.
Kan ik gewoon een nieuwere Renault Carminat Navigation Informée 2 // Bluetooth CD (4R/LPN) - Europa V32/34 in de speler doen zodat hij dan een...
Ik heb sinds een paar dagen een Nissan Primera uit 2004 met navi.
Ik kan alleen de navi computer niet vinden om de software te updaten.
Waar kan ik deze computer vinden?
Ik had dit probleem in mijn Laguna van 2004g gehad . Soms wel soms geen GPS ontvangst. (je wordt door de traagheidsnavigatie op de vreemdste plaatsen neergezet) In 2008 antenne laten vervangen, kosten € 300. Kortgeleden zelfde probleem. Vlg dealer...
Ik heb deze site via google gevonden en doordat ik op zoek was naar informatie omtrent mijn wens om de navigatie/carkit/audio systeem (origineel alfa) van mijn alfa GT uit 2004 te vernieuwen.
Ik heb een Renault Megane gekocht, met een mooi navigatiesysteem, maar met een kaart van 2007. Deze wil ik updaten maar de recentste kaart die ik kan vinden is van 2012.
Weet iemand of het mogelijk is om dit systeem te updaten...
Ik heb een laguna uit 2003 met carminat informe 1 systeem
Het systeem werkt soms heel aardig, maar maakt regelmatig uitglijders
Ik ontvang 8 satelieten volgens het service scherm
Het antenne...