Bedankt "jongens"; ja het lijkt(!) niet snugger MAAAARRRR er zijn altijd wel wat verzachtende omstandigheden.........
Ik ging uit van de op de schets aangegeven pijlen als zijnde het antennesignaal en dan kom je automatisch tot mijn conclusie. Dat die Ohmse antennepluggen er maar op één manier in zouden moeten, was mij wel degelijk opgevallen

, maar ja die schets.............
Ja, nu heb ik wel een enorm minderwaardigheidsgevoel aangereikt gekregen.............

Reden genoeg om vanavond eens lekker door te zakken.............
En, ik heb die pc nog niet eens gemonteerd/aangesloten en uitgeprobeerd DUSSSS zal ik mij een dezer dagen wel weer melden met vragen.....................
Ik heb zojuist, na dagen zoekwerk/e-mails, een 14pins stekker(haaks+bajonetsluiting) + contrastekker in Dld besteld; is hier in NL niet te krijgen(!) Waarvoor? Als je de monitor steeds verwijdert (ivm het dievengilde) is dat niet alleen erg onhandig, maar ook niet erg bevorderlijk voor de levensduur van die stekker/monitor. Ook de monitorkabel blijft dan steeds in het zicht hangen bij/aan de mount. De monitorkabel onderbreek ik en verbind de 14 draden met een contrastekker (female) in een afdekplaatje voor een niet aanwezige schakelaar in het dashboard en aan een (male) haakse kabelstekker. De kabel van monitor naar contrastekker is dan nog maar een cm of 20/25 en kan dus vast aan de monitor verbonden blijven. De stekker/kontrastekker (99-0653-72-17/99-0656-00-14) zijn van Binder (zie hiervoor
http://www.esto-connectors.de/out/oxbas ... to_678.pdf ) Geen koopje; incl. verzendkosten (€18 ) bijna €47. Het gaat er dan wel erg professioneel uitzien. Als het zover is maak ik wel een paar pics.
NB/ de monitorkabel bevat 16 draden waarvan er 2 niet in gebruik zijn)
Leo.